zondag 6 november 2022

Groetjes

Bij 2 Sisters on the blog willen ze bij hun lopende challenge stiksteekjes zien. Ik maakte een kaart met op 2 plekken nep-stiksteekjes. En bij De Egel vragen ze kraft en een dier:

 

En zo ontstond meneer Mol die uit zijn molshoop (kraft) omhoog kruipt en tussen de paddenstoelen de libellen ziet rondzweven.
De papiertjes komen uit verschillende blokjes van de Action en de stansjes zijn (zoals meestal) allemaal van MD.

Deze kaart heb ik gistermiddag in elkaar geprutst. Was wel met grote pauzes tussendoor maar ik ben weer aan de knutsel. De koorts is verdwenen maar ik hoest en snotter nog steeds. Echt nog niet weer klachtenvrij! Hopelijk verdwijnen de klachten de komende dagen wel want voor woensdag staat er een afspraak bij een KNO-arts. Dat betekent dat ik dinsdagochtend klachtenvrij moet zijn. Ik duim dat de afspraak kan doorgaan.

Met dit kaartje was ik 1 van de winnaars bij Cheerfull Sketches:


En met dit kaartje stond ik in de top 3 bij 2 Sisters on the blog:


17 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje weer Henriët! Ik zie hem nog niet bij onze challenge staan maar dat komt vast goed.
    leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Je kaart is weer super leuk.
    Gefeliciteerd met je verdiende toppers.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met de mol. Leuk dp erbij gecombineerd. Gefeliciteerd met je toppers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, daar is meneer Mol weer!!
    Het is weer een schattig kaartje geworden.
    Gefeliciteerd met je toppers, die van ons, bij Cheerful Sketches, die sprong bij mij ook meteen in het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tafereeltje. En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de schattige mol wat en leuk tafereeltje is het geworden
    gefeliciteerd met je toppertjes
    en beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk !!!
    Ook je toppers leuk !!!!
    Beterschap !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje met meneer Mol ... gaaf je blauwe paddenstoeltjes!
    Wordt maar snel weer beter en klachtenvrij voor woensdag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe leuk is da!!!! Kei tof
    Very sweat card.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd deze mooie kaart en ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar Henriët. Wat vervelend dat je nog klachten hebt, ik zal duimen dat het dinsdag over is.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, dat waren ook mooie kaarten.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met de mol en de blauwe paddenstoeltjes, ik hoop ook dat je dinsdag weer klachtenvrij zult zijn..
    Groetjes,
    Ansx
    en..gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met het molletje, hij ziet er toch echt leuk uit met zijn brilletje! Gefeliciteerd met je toppers! Ik duim voor je dat je snel weer beter bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappig kaartje met meneer mol, gefeliciteerd met je toppers en hopelijk ben je dinsdag weer zover hersteld dat de afspraak bij de KNO arts kan doorgaan.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, ik ben benieuwd of je vanmorgen klachtenvrij was... Je kaart is superleuk! De mol met bril blijft zo leuk. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach jeetje toch, gedoe dus. Hopelijk ben je nu weer wat opgeknapt en kon de afspraak doorgaan. Je kaart is leuk geworden, echt ook wel jou ding en de paddenstoelen bij de molshoop vind ik leuk bedacht. Dank je wel dat je meedoet aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen