maandag 7 november 2022

Kerstknuffels

Vandaag is het geen donderdag maar toch laat ik jullie vandaag een kerstkaart zien. Het werd er eentje in niet traditionele kleuren:


Dit vind ik nou zo leuk aan mijn bak met papiertjes. Daarin zitten heel veel blokken van de Action gesneden in stukken van 15x15. Alles staat en ligt door elkaar heen maar daardoor kan ik wel combinaties maken van papier uit verschillende blokken. Vandaag viel mijn oog op een blauw papiertje met glitterende stipjes, grijs met een motiefje en zwart met sneeuwvlokken. Daarop mocht de ijsbeer shinen met zijn nieuwe sjaal om en een lantaarntje in zijn hand. De boompjes links zijn gemaakt van snowpaper en glinsterend zilver. Daarom kan deze kaart meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs. Daar willen ze winter + glitters zien. Ook laat ik deze kaart meedoen bij Crafty Friends daar is het thema Kerst.

Vandaag is mijn laatste officiële quarantainedag. Vanavond nog niet naar muziekrepetitie maar misschien morgen wel weer aan het werk? Of werk ik een dagje thuis? Dat zou kunnen want de dinsdag is mijn IB-dag......

13 opmerkingen:

  1. Leuk winterskaartje Henriët.
    De beer blijft leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige beertje, leuke kleurtjes dp heb je gebruikt, handig hè zo'n bak heb ook zoiets kun je alles makkelijk vinden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk winters kaartje. Fijn dat je nu eindelijk weer uit quarantaine kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een leuke winterse kaart. Heel mooi gemaakt. Leuk om zo een papiertje tegen te komen en te gebruiken. Fijn dat de quarantaine er bijna op zit.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig beertje op deze hele leuke papiertjes. Echt een super leuke kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt wel of we het hebben afgesproken Henriet.
    Jij komt vandaag ook met een kerstkaartje met een leuke beer erop....gaaf kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van dat beertje wil ik wel kerstknuffels hoor, schattig!
    Zo doe ik het ook als ik dessinpapier gebruik, ik heb uit de vele blokjes die ik had uitgehaald wat ik dacht te kunnen gebruiken en dat staat allemaal achter elkaar in een bak en de restanten van de blokjes heb ik weggegeven. Zo weet je niet uit welk blok het kwam en kun je heerlijk combineren.
    In jouw kaart ook zeer geslaagde combi !!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief dat ijsbeertje. Heel mooi kaartje in die blauw met grijze kleurenn en het glittereffect. Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi, lief kerstkaartje.
    Prachtig in deze kleuren, past goed bij het ijsbeertje.
    Bedankt voor je deelname aan de lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaart, de ijsbeer heeft zo'n hoog knuffelgehalte!
    O jee, had Corona je te pakken? Gelukkig mag je morgen weer naar buiten. Hopelijk ben je er niet heel ziek van geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kaart met de mooie witte beer. Leuk papier erbij gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk deze beer en dat blauw! En ik les dat het beter gaat... maar moest je niet naar de KNO arts?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello... thanks for entering lovely Christmas card into the challenge at Crafty Friends. Good luck and hope you will join us again.
    Diane Louise (Team Leader) xx

    BeantwoordenVerwijderen