woensdag 9 november 2022

Kerst voor 4 Seasons

Hoe dichter we richting Kerst komen hoe meer Kerstkaarten en bij mij uit mijn handen rollen. Ik heb bijna genoeg voor dit jaar maar alvast een voorraadje voor volgend jaar is nooit weg. En wie weet komen er nog onverwachte bestellingen dan is het helemaal handig om er een paar extra te hebben.

Vandaag een kaart met de sketch van het 4 Season Chal;enge blog:


Ik maakte eerst de sketch met verschillende papiertjes en moest toen nog bedenken wat er op de kaart moest komen te staan. De nieuwe kerstboom van MD was zaterdag op de mat gevallen dus die kon er mooi op. In het rood want dat kleurt zo mooi bij de achtergrond. Daarna een elfje bij de boom die de boom aan het versieren is. Dat kwam niet helemaal goed uit qua hoogte dus het elfje maar op een cadeautje gezet. Het is even balanceren.......

Vanochtend eerst naar de KNO-arts. Wat die te melden had horen jullie later. Hierdoor mis ik het Nationaal Schoolontbijt bij ons op school. Ik kom als alle buikjes goed gevuld zijn en alles weer is opgeruimd. Kunnen we dan hard aan het werk om de lampions allemaal af te krijgen.

11 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leukerd! Je hebt de kleuren goed gekozen en een leuk tafereeltje gemaakt.
    Ik hoop dat het bezoek aan de KNO-arts meeviel voor je. Heel jammer dat je ontbijt hebt gemist, minder jammer dat je de rommel ervan hebt gemist 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een lief kaartje! Succes bij de KNO arts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat leuk gedaan, dat beentje, hihi.
    Past inderdaad mooi, de rode kerstboom, het viel mij helemaal niet op..... ik bedoel, ik dacht niet, huh, rode kerstboom? Nee, het is gewoon bijpassend en dus niet gek vind ik.
    Succes bij de kaakchirurg, ik hoop niet dat er een heel lastig iets uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Henriët. De kleuren vind ik echt top gekozen, een rode kerstboom hihi. Leuk. Succes bij de KNO arts.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf kaartje met het schattige elfje en de rode boom hip hoor, leuke sketch heb je gebruikt er staat een foutje in je bericht er staat een lefje bij de boom ik denk dat je elfje bedoeld
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kerstkaart.
    De elfjes zijn zo leuk.
    Succes bij de KNO arts
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren en een super leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik ben benieuwd hoor, wat die KNO arts te melden had.
    Je kerstkaart is in elk geval erg leuk. Lefje even veranderen in elfje😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart met een mooi verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart, tof met de elf! Bedankt voor je bijdrage aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze sketch challenge bij 4-Season.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen