vrijdag 4 november 2022

Het bos in met Knutsels en Kadootjes

Vandaag een kaart die ik maakte voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes. Daar gaan ze deze keer het bos in:

En ik ging gezellig mee het bos in en kwam onderweg dit leuke vosje tegen. Hij wilde wel even voor mij poseren. Ik zocht wat blaadjes, paddenstoelen en een pompoen om het geheel wat aan te kleden en hierboven kunnen jullie zien hoe mijn foto......eeehhhh....kaartje is geworden.
Het dp komt uit 2 verschillende blokken van de Action en alle andere materialen zijn van MD.

Dit kaartje had ik vorige week al gemaakt want knutselen komt er nu niet van. Ik hang op de bank met mijn dekentje, Netflix en zakdoeken. Hopelijk gaat de koorts snel over. Dan voel ik me vast al wat beter.

15 opmerkingen:

  1. een leuk kaartje is het geworden.
    beterschap, hoop dat je snel opknapt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze leuke materialen. Nog veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke boskaart Henriët.
    Zo leuk met het vosje.
    Wens je beterschap.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig herfsttafereel met het vosje in ht bos! Hopelijk knap je snel weer op!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij lag het knutselen ook helemaal stil, toen ik ziek was.. Gelukkig weer helemaal opgeknapt. Je kaartje is weer superleuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het schattige vosje ik waan me gewoon in het bos wat een leuk kleurtjes heb je gebruikt
    hopelijk knap je weer snel op
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje en heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dees is toch een geweldige kaart. Zo mooi!!!
    Very well done. I like it
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart. Gezellig met het vosje. Echt schattig. De kleuren die je gebruikt hebt zijn erg mooi. Heel leuk. Beterschap hoor, ziek zijn is nooit leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met het schattige vosje. En nog veel beterschap.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje met de gekleurde blaadjes Henriet!
    Groetjes en nog van harte beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig had je vorige week nog energie om een boswandeling te maken en deze foto te schieten. 😊
    Wat een schatje is het geworden, echt herfst, de kleuren zijn zo mooi vind ik.
    Je bent flink ziek van de corona, zo vervelend.
    Ziek naar goed uit voordat je weer aan het werk gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat lachen zeg! Ik had mijn berichtje voorgeprogrammeerd, maar ik zie dat jij ook een bosfoto hebt gemaakt! Superleuk is hij geworden.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Henriët! Ik hoop dat je je inmiddels beter voelt zodat we maandag kunnen knutselen.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart met de vos in het bos. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen