donderdag 24 november 2022

52 weeks to Christmas week 47

En we komen steeds dichter richting Kerst.....
Zijn jullie al bezig met het schrijven van de kerstkaarten?

Ik heb ondertussen genoeg kaarten om dit jaar te versturen maar knutsel nog lekker door zodat ik al weer een voorraadje heb voor volgend jaar. 
Deze keer een kaartje met papiertjes uit een nieuw blok van de Action:


Met 2 verschillende papiertjes en 2 kleuren effen papier maakte ik een achtergrond waarop de sneeuwpop zijn opwachting mocht maken.

Deze kaart link ik natuurlijk weer bij 52 weeks to Christmas.

22 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en je hebt mooi papier gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de schattige sneeuwpop
    ik ben nog niet begonnen met schrijven vind dat nog een beetje vroeg, ik heb wel alle kaarten die ik wil versturen vast apart liggen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterse kerstkaart Henriët.
    Ik ben nog niet begonnen met schrijven.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart met deze grappige sneeuwpop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend leuke kaart heb je weer gemaakt. Echt prachtig. Dat papier is echt zo leuk, en in combinatie met de sneeuwpop. Heel gezellig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart met de sneeuwpop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kerstkaart en wat een mooi dessin-papier weer. Ik mijd de A.. maar even LOL, het blijft verleidelijk.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke vrolijke kerstkaart!
    Ik ga ook niet meer naar de Action, ze hebben zoveel leuke dingen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook al zo leuk! De sneeuwpoppen zijn in vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Henriët. Mooi papier en wat een leuke sjaal heeft sneeuwpop om.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk Henriët !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart met die lieve sneeuwman!! Mooi gemaakt. En fijn dat je nu genoeg hebt
    Ik heb ook genoeg, maar nog niet geschreven.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Henriet....mooie papiertjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje met die schattige sneeuwpop.
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kertskaart, mooie papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi, jij zit in een luxe positie met je kerstkaarten. Deze is ook leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooie kerstkaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan weer, Henriët. Mooie achtergrond voor je sneeuwpop.
    Fijn dat je er weer bij bent deze week op 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee, ik ben nog niet bezig met de kerstkaarten schrijven. Ik denk dat ik daar volgende week een dagje voor uittrek. Je kunt maar beter klaar zijn he?
    Deze kaart is ook weer zo leuk! Die sneeuwman blijft toch wel erg leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellig papier en leuk hoe je zijn sjaal hetzelfde patroon gaf, nee nog niet begonnen met schrijven, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen