donderdag 3 november 2022

Marianne Design Challenge 304 en challenge 52 weeks to Christmas

Vandaag combineer ik mijn DT-kaart voor het Marianne Design Challenge blog en de oktober challenge van 52 weeks to Christmas met elkaar. Bij MD wil Jolanda de komende 2 weken graag een kerstkaart zien en bij 52 weeks willen ze koek of snoep op je kaart zien. 


Ik stanste een label uit wit papier en de rechthoek die er op hoort stanste ik 2 keer en plakte ik beide schuin op elkaar op het label. Uit groen maakte ik het doosje en die matte ik op heel lichtgroen papier. Het peperkoekmannetje klimt uit het doosje en aan de onderkant liggen nog een paar snoepjes. Een leuk bijpassend stempeltje maakte het af.

Gebruikte materialen:
CR1551: Big tag
PB7065: Pretty papers blok Jolly Christmas
LR0783: Cadeau XL
CR1564: Peperkoekman
CR1565: Candy
COL1503: Winteraccessoires (boompje links)
KJ1716: Giftwrapping (boompje rechts)
CS1069: stempels kerstpost

Gisteravond was ik al wat snotterig en hangerig. Vanochtend voelde ik me ronduit beroerd........je raadt het al....Gedoe!! (Corona dus). Koorts, snotverkouden en een algeheel gevoel van malaise. Ik duik even onder.

24 opmerkingen:

  1. Wat naar voor je, hopelijk knap je gauw weer op. Je kaart is heel leuk in deze snoep kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een lekker snoep kerstkaartje.
    beterschap, hopelijk niet al te ziek van corona.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie combinatie Henriet....het is een leuke kaart geworden!
    Ook je kaartjes hieronder zijn gaaf zeg....ik lag wat achter!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat naar voor je hopelijk knap je gauw weer op.
    Dat is een hele leuke snoepkaart zo.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat het peperkoekenmannetje uit het kadootje stapt.
    lief kaartje.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging kerstkoek of kerstsnoep.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje. En veel beterschap gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat vervelend dat je Corona te pakken hebt. Ik ben net terug van de (laatste) herhaalprik. Je kerstkaart is een snoepje om naar te kijken. Heel mooi alles gecombineerd Henriët. Ik wens je van harte beterschap.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, dat koekenmannetje dat uit het doosje tevoorschijn springt, ik hoor hem haast "surprise" roepen. Leuke vrolijke kaart, Henriët! Ik hoop dat je snel opknapt van je gedoe. Ik heb nog steeds te kampen met de naweeën. Beterschap!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kerstkaart Henriët.
    De kado doosje is zo leuk.
    Wat vervelend voorje corona.
    Beterschap gewenst.
    Het bloemetje is door mijn moeder gemaakt.
    Maar zelf kan ik ook wel haken.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wstceen prachtig kerstlabel heb je gemaakt. Leuk zo met het peperkoekmanbetje uit de doos. Heelveel sterkte en beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kersttag met het mannetje dat uit het doosje springt, ik wens je veel beterschap!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk kaartje met je koekmannetje uit een doosje. Zeker vervelend als je Corona hebt veel beterschap en fijn dat je meedoet met 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie label met het nieuwe cadeautje stans en de peperkoek mannetje ook heel leuk .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een leuk label met het peperkoek mannetje die uit de doos springt!
    Veel beterschap met je gedoe!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart!! En beterschap
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super schattige kaart met dit leuke koekmannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel heel veel beterschap! Zo naar!
    Je kaartje is echt superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi label leuk met het peperkoekmannetje erop en de leuke indeling met het leuke dp
    wat vervelend tante Cor op bezoek ik hoop dat je snel weer opknapt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit koekmannetje is een heel lekker kerstcadeau, leuke label, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke creatie Henriët en beterschap gewenst,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge.
    Bedankt voor het meedoen, en veel beterschap gewenst!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat koekemannetje dat uit het cadeautje piept, vrolijk labelkaartje!
    Bedankt voor je deelname aan onze koek- en snoepchallenge bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen