dinsdag 8 november 2022

Hoera

Vandaag al weer mijn tweede kaartje voor de challenge van De Egel waar ze kraft en een dier willen zien:


Ik maakte een kaartje met de schildpad van MD. De pootjes en het hoofd zijn van kraft. De papiertjes zijn van verschillende blokken van de Action. De combi van de schildpad en deze boom (ook MD) zag ik de afgelopen dagen ergens (Annemarie en Merit?) op Pinterest. Dat vond ik zo'n leuke combi dat ik hem ook op deze kaart heb verwerkt.

Zaterdagavond hadden wij eigenlijk een concert samen met het orkest van Beilen. We hadden 29 oktober samen gerepeteerd en ook thuis had ik veel geoefend op de solo en de moeilijke stukjes die ik zou moeten spelen. Maar ook dit viel jammer genoeg in het water door Corona. Wat wel leuk was was dat er een livestream geregeld was zodat ik op afstand toch kon meegenieten van het concert.

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met die leuke schildpad.
    En fijn dat je middels een livestream toch mee kon genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart! De schildpad combineerd inderdaad heel leuk met de boom.
    Tof dat die livestream was geregeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de schildpad Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje.
    Fijn dat je toch mee kon kijken van een afstand.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart. Schattig, die schildpad. Jammer dat corona zoveel roet in het eten gooit, Wel fijn dat ze jou via een livestream mee lieten genieten.
    Fijne dag

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk deze schildpad op je kaart en je vorige kaart heeft een leuk winterstafereeltje Henriët.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de vrolijke schildpad, leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaart is dit geworden. Fijn dat je er via de live stream toch bij kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met die lieve schildpad Henriët. Leuk dat je voor de tweede keer meedoet aan de challenge bij De Egel. Fijn dat je via de livestream toch nog wat mee kon genieten.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is ontzettend leuk! leuk idee met die boom. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, ook de boom is leuk. Ik heb die stans ook en nog niet wat mee gedaan, wordt tijd. Dank voor je 2e bijdrage van de Egel. groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen