donderdag 1 april 2021

Marianne Design challenge 269

Het is vandaag 1 april en het is geen grap maar vandaag start de nieuwe challenge van het Marianne Design Challenge blog. Wybrich wil de komende 2 weken graag een ronde kaart zien. Leuk!! Want dan kan ik me weer eens lekker uitleven met de cirkelstans:

Het is een voorjaarskaartje geworden met het leuke schaap en de bloemen kan. Ik doe hem bij mijn vader en zijn vriendin in de bus om ze fijne Paasdagen te wensen. Helaas gaan het nootjes schieten en de Paaslunch dit jaar weer niet door.....
Nog even voor de duidelijkheid: je hoeft voor deze challenge niet perse deze cirkelstans te gebruiken. Zelf een cirkel snijden of stansen is ook goed!

Gebruikte materialen:
LR0677: cirkel lay-out
PK9174: Pretty Papers Bloc Springtime
COL1385: Eline's schaap
LR0650: Petra's gras
CR1499: kan met bloemen by Marleen
CS1050: handgeschreven - veel liefs
CR1501: punch die daisies
COL1481: cupcakes by Marleen (witte stipjes in de bloemetjes)

16 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten Henriët.
    Ook je kerstkaart is super .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief deze ronde voorjaarskaart Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe schattig is deze kaart met het lieve schaapje!
    Groetjes Cecile
    p.s. nootjes schieten? Je maakt me nieuwsgierig 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, een pareltje, wat een mooie kaart, echt voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met het leuke schaapje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Henriët! Zo leuk met het schaapje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuk kaart, ik heb de mal vanmorgen gekocht dus dat komt goed uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en ook ik heb deze mal vandaag gekocht, haha. Ben er al mee bezig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De lente spat en deze prachtige kaart af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige lente kaart is dit. Superleuk zoals je de vakjes hebt gevuld,
    . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is natuurlijk heel verleidelijk om deze stans wel te gebruiken, maar ja, als iedereen dat doet ben je ook niet meer origineel...Ik denk er over en als ik niets anders leuks kan verzinnen wordt het toch ook deze mal.

    jouw kaartje is heel leuk en lente achtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje is dit geworden. Zo lekker vrolijk.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes en schattige schaapje, leuk hoe je de overige vakjes heb gevuld
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief lentekaartje Henriet, zal je vader kunnen waarderen. enne nootjes schieten haha geen idee wat je bedoelt,
    Fijne paasdagen
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen