woensdag 28 april 2021

Kleurenkaartenteam helderrood met paars

Het is vandaag weer de laatste woensdag van de maand en dus tijd voor het Kleurenkaartenteam van Martina. Helaas ben ik deze keer vergeten om me op te geven....en eigenlijk was ik ook vergeten een kaartje te maken totdat ik gisteren bij Diny iets las over het KKT. Gisteravond om half 8 thuis en toen nog snel met deze kaart begonnen:


Ik ben in de weer geweest met inkt. Het resultaat is niet helemaal naar mijn zin maar er was niet meer tijd. Ik weet wel wat ik de volgende keer ander wil/moet doen dus het was een leerzaam kaartje. Als eerste heb ik de ruitjes op kraft gestempeld en daar met gesso overheen. Daarop de grote bloemenstempel en die ingekleurd met rood en paars. In de rode hartjes stipjes gezet met witte pen. Rondom met rood en paars hallo gestempeld. Alles gemat op rood en dit op een witte kaart geplakt.

Gisteren hebben we ruim 50 kilometer gefietst door Drenthe, Overijssel en Friesland. We zijn in Steenwijk begonnen om via Steggerda, Noordwolde, Boijl, Doldersum en Wilhelminaoord weer terug te komen in Steenwijk. Het was een mooie route met veel bos, heide, weilanden en af en toe een dorpje. De fotocamera was mee maar deze keer geen foto's gemaakt.

21 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een leuke kaart, hoor.
    Heerlijk, zo genieten op de fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje geworden met stempels
    Zo heerlijk op de fiets en het is mooi onderweg he
    Fijne woensdag doegh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een lange fietstocht en ons Nederland is zo mooi om in te fietsen. Je kaart vind ik heel mooi zo leuk met de vierkantjes prachtige bloemen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaart Henriët.
    Mooie fiets tocht ,maar ik vond het fris op de fiets.Ons ritje was dus korter.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje wat leuk de gestempelde ruitjes hierdoor komen de bloemen mooi uit ook leuk om de tekst ertussen te stempelen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe KKT-kaart, ik had me ook vergeten op te geven... de tijd gaat zo snel he...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms gaat het niet helemaal zo als je bedacht hebt maar het is wel een leuk kaartje geworden. En fijn dat je dan weet wat je de volgende keer anders wilt doen.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje heb je gemaakt ! geslaagd hoor ! mooi gedaan
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch geslaagd hoor, blij dat je je nog kon opgeven
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje toch geworden. En dat is een heel eind fietsen. Heerlijk, wij hebben geen elektrische fiets dus het is wat minder! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na zo'n sportieve dag heb je toch nog een mooi kaartje voor het KKT kunnen maken. En zo te lezen heb je voor de volgende maand al een idee, altijd handig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, en mooi gestempeld ook al vind je het zelf niet zo . . .
    Ben heel benieuwd wat je de volgende maand laat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je snelle kaart is toch heel geslaagd hoor ! Ik vind het wel een mooi kaartje hoor !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje hoor! Voor iemand die zich niet opgegeven heeft. Ik zag je naam er wel bij staan, dus ik denk dat Martina je er nog snel bij gezet heeft. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje is het geworden. Fijn dat jullie genoten hebben van een leuke fietstocht.
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toch is het je goed gelukt. Toffe kaart! Flinke fietstocht.x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En toch kon je nog meedoen deze keer, ik ben wel heel benieuwd wat je geleerd hebt voor een volgende kaart, dat zullen we de komende maand wel zien. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geeft die gesso een leuk effect. Je kaart is wat mij betreft geslaagd hoor! Vind de bloemen erg mooi.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is je toch nog gelukt om een leuke kaart voor het KKT te maken Henriet.
    Soms heb je het niet in de gaten dat er alweer en maand om is he...zo snel gaat de tijd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaartje is toch superleuk geworden hoor. Heerlijk zo'n lange fietstocht, daar zullen jullie wel van genoten hebben.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen