vrijdag 23 april 2021

Gefeliciteerd!

Vandaag een kaartje waar ik zelf heel vrolijk van word:


Uitgangspunt was de sketch van Tuesday Morning Sketches. Ik matte een vierkant stuk dp op een bijpassende kleur. Van dezelfde kleur stanste ik een cirkel die ik bewerkte met een embossingfolder die goed past bij de achtergrond. Daarop een witte duif, roze bloemen een een tekstje. Ik vind het een lief geheel.

Vandaag zijn bij ons op school de Koningsspelen. Hopelijk blijft het droog want alles is buiten gepland. En als het regent? Dan moeten we 's ochtends heel snel een noodprogramma in elkaar draaien! Duimen jullie mee voor droog weer vandaag?


19 opmerkingen:

  1. Inderdaad een vrolijke kaart.
    Een fijne dag gewenst, het blijft droog Vandaag.
    Geniet er van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart de kleuren zijn prachtig. Fijne dag het blijft droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Erg leuk papier heb je ook gebruikt.
    Hoop echt dat het vandaag lekker droog blijft.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is een prachtige kaart, alles combineert zo mooi samen.
    Hier schijnt de zon volop, hopelijk bij jou ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met dit leuke duifje. Superleuk samengesteld . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes en het leuke duifje ik word er ook blij van als ik dit kaartje zie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met de duif en de mooie zachte kleuren. Ik duim dat het daar bij jullie droog blijft.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaart weer, lieve kleurtjes.
    Hier schijnt volop de zon, dus hopelijk bij hebben jullie ook een fijne dag gehad op school met de Koningsspelen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, de kleuren matchen goed met elkaar. Nou, ik denk en hoop dat je het droog hebt gehouden, de zon schijnt hier al de hele dag, heerlijk.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief felicitatie kaartje Henriët! Ik hoop dat je ook blij bent van de mooie zonnige dag, hier volop zon!
    Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart. En jullie hebben het getroffen met het weer, althans hier in het westen was het de hele dag zonnig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is zeker heel mooi.
    Chique.
    Mooie kleuren en de duif is zo mooi sierlijk.
    Nou, het is droog gebleven hè?!!
    Onze middelste heeft vandaag ook geholpen bij de konings spelen, samen met een klasgenoot. Hij vind het heel erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig is het droog gebleven. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met de leuke duif,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier blij van wordt. Ik ook!!
    Wat een mooie kaart. En het is droog gebleven. Jullie hadden volgens mij prachtig weer.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk kaartje! Lief ook.
    En volgens mij was het geweldig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw mooie kaartje maakt mij ook vrolijk op deze toch wat sombere zondag. Volgens mij hebben jullie prima weer gehad bij de Koningsspelen.
    Leuk dat je weer meedoet bij Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my I LOVE this —so very pretty colors and every element!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card! What great die cuts. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen