donderdag 29 april 2021

52 weeks to Christmas week 17

Vandaag is het weer donderdag en dus tijd voor een kerstkaart voor het blog van 52 weeks to Christmas:

Ik heb een sketch gebruikt uit mijn map met sketches op Pinterest. Lekker om gewoon random 1 te kiezen en er mee aan de slag te gaan. Papiertjes kiezen, sketch maken en daarna bedenken welk diertje er mooi bij past. Vandaag werd dat het rendier van MD. Nog 3 boompjes er bij en een tekstje.
Deze kaart maakte ik afgelopen zaterdag na het avondeten. We zijn toen de hele dag in de tuin aan het werk geweest. Alle tuinmeubels schoongemaakt en op hun plek gezet, in de voortuin een stuk bestrating er uit gehaald en al mijn emaille bakken weer tevoorschijn gehaald, schoongemaakt en in hun hoekje neergezet. De eerste plant staat er in (een struikmargriet). Volgende week begint hier de meivakantie en dan zal ik eens kijken of ik de rest van de bakken ook weer kan vullen. Jullie krijgen er vast wel een foto van te zien als alles weer gevuld is.

Vanmiddag ben ik er weer met een voorbeeldkaart voor de nieuwste challenge van Marianne Design. Komen jullie dan weer een kijkje nemen?

19 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie papiertjes en het schattige rendier
    ik heb ook een mapje met allerlei sketchen zeker leuk om er dan eentje uit te zoeken werk er zo graag mee'
    ben benieuwd maar de nieuwe challenge
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezellig kaartje zo met het rendier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kerstkaart Henriët.
    Het was gisteren ook lekker weer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sketch.
    Met dit mooie papier en het lieve rendier erop ben je zomaar opeens klaar.
    Wat een drukte dag hadden jullie zaterdag zeg, maar heerlijk toch om de tuin weer klaar te maken voor de zomer...... nu het mooie weer nog, zodat je er ook in kan zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart met deze sketch! EN wat lekker om zo in de tuin te rommelen, he? je krijgt dan zo'n zin in mooi weer.
    De vooruitzichten zijn niet zo warm in de meivakantie. Peter heeft ook 2 weken. Lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het rendier staat mooi in de spotlight op je leuke kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart leuk dsp en het hertje steelt de show, ze voorspellen niets goeds voor de mei vakantie heel jammer voor iedereen die vrij heeft, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een leuke Rudolf voor week 17 , bedankt voort meedoen
    Gezellige donderdag Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kerstkaart met dat leuke rendier als blikvanger Henriët. Is de challenge bij MD alweer voorbij? Jeetje, tijd vliegt écht.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met het rendier! Wij hebben dinsdag alle plantenbakken weer gevuld nu maar hopen dat er geen vorst meer komt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje, Rudolph valt goed op met zijn mooie bruine vacht op het fraaie blauwe papier.
    Je zult vandaag wel niet in de tuin aan het werk zijn vermoed ik zo ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kerstkaartje Henriët met een schattig hertjes als middelpunt...
    En dan wil ik ook jouw bedanken voor het prachtige kaartje die ik voor mijn verjaardag van je heb gekregen...Het staat nu hier te pronken tussen al die andere mooie kunstwerkjes...en ik geniet er enorm van...Nogmaals heel erg bedankt Henriët!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wst een leuke kerstkaart met dit rendier.leuk om weer wat potjes tevoorschijn te halen. Gezellig
    Ik kan niet zo veel hebben als je regelmatig weg bent..en de buren er op moet passen is dat niet zo handig.. heb wst vetplanten in potjes buiten. Die redden zich zelf..Hopelijk knapt het weer op.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd is dit Henriet.....een gaaf kaartje met het leuke rendier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, ik vind deze boompjes zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kerstkaart heb je zo gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke sketch heb je gebruikt en het grappige rendier past er perfect bij. Fijn hé om de tuin weer op orde te brengen. Er werd al tegen Ed gezegd, als we je nog eens nodig hebben, mogen we dan bellen?
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker bezig geweest in de tuin, zo te lezen, Henriët! En leuke kaart met het lieve rendier.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kerstkaart
    Fijn weekend
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen