dinsdag 6 april 2021

Cadeautjes voor collega's

Bij ons op school beheer ik de lief en leed pot en zorg bij verjaardagen altijd voor een cadeautje. Maar sinds december hadden de jarige collega's geen cadeautjes meer gehad door de lockdown. Vandaag hadden we een outdoor teamdag en tijdens de lunch kregen de jarigen van december tot maart alsnog hun cadeautje. Ik maakte voor iedereen een bijpassen label:


Van links naar rechts voor onze meester van groep 7/8, mijn duo van groep 4/5/6, de juf van groep 3, onze IB'er (de vlinder op haar label zat niet goed vast. Dat ontdekte ik pas na het maken van de foto) en de juf van groep 5/6/7 van onze andere locatie.
Deze labels hing ik aan hun cadeau-tasje. Ik heb er 1 op de foto gezet:


Jullie kunnen vast wel raden wat er op de andere tasjes stond. In het tasje zat een klein insecten hotel en een zakje bloembollen.
Ik kies ieder jaar een andere ondernemer uit het dorp waar ik de cadeautjes koop. Ondertussen zijn er 2 bakkers, de Wereldwinkel, de Zuivelhoeve en nu dus het tuincentrum aan de beurt geweest. Binnenkort maar eens bedenken welke winkel volgend schooljaar aan de beurt is.
Zo leuk om te doen!!

Donderdag ben ik er weer met een kerstkaart. Tot dan!

18 opmerkingen:

  1. Wat super leuk en persoonlijk om je collega's zo te verrassen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat yeb je dat ontzettend leuk gemaakt, vooral omdat de labels bij de tasjes passen. Ook het door jou uitgekozen cadeau vind ik super! Je maakt er echt een feest van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om ieder jaar een andere ondernemer te kiezen voor de kadootjes. De labels staan er erg leuk aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt heel erg LEUK uit Henriet!
    Goed idee om telkens bij een andere ondernemer de cadeautjes te kopen!
    En wie doet het voor jou?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om zo'n cadeautas te krijgen met gaaf en bijpassend label! Wat heb je je collega's verwend met de leuke cadeautjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat gezellig ziet dat eruit. Die labels zijn een heel leuk idee. En hebben jullie zoveel winkels in Annen? ik heb eigenlijk geen idee hoe groot jullie dorp is...ga het even opzoeken.
    Ja ben ik weer. Ruim 3,5 duizend inwoners...meer dan ik dacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag nog een keer zoeken wat ik koop de cadeautjes in Zuidlaren 🤣
      Maar in Annen ook een bakker, een bloemist, tuincentrum, pc-winkel, drogist, Hubo, hobbywinkels (de kleinste van Nederland), dierenwinkel en groenteboer. Ik kan dus nog vele jaren vooruit als ik alle ondernemers in Zuidlaren heb gehad!

      Verwijderen
  7. Wat is dit leuk gedaan en zo'n persoonlijk cadeau word dubbel gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoiets maken is aan jou wel besteed😉.
    Zo leuk, de tas met het bijbehorende label, zal vast een heel vrolijk geheel geworden zijn.
    De namen op elk label maken het persoonlijk, maar ik vind vooral de tas zo lekker vrolijk
    Goed idee om elke ondernemer in het dorp aan de beurt te laten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n goed idee! En met een persoonlijke touch met het label is toch superleuk. Het zijn mooie labels geworden. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk cadeau en dat mooie label maakt het heel persoonlijk.
    Die tasjes zijn ook superleuk trouwens.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kado labels.
    Met de kadotas.
    Leuk idee.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gemaakt Henriet
    Heel origineel ook met de kadootjes uit de lokale winkels
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke labeltjes leuk cadeautjes uit de plaatselijke winkels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gemaakt en wat tof dat je bij lokale ondernemers koopt!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh dat is echt zo leuk zeg en tof dat je iets van een kleine ondernemer kiest.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen