zondag 4 april 2021

Ik denk aan miauw

Op deze koude en grijze eerste Paasdag heb ik een lekkere, rustige knutseldag. Niks hoeft en alles mag. Ik heb al kaartjes gemaakt voor de komende challenges bij Marianne Design, ben druk bezig voor de volgende uitdaging met GerJanne en maak kaartjes voor lopende challenges. Een en al gezelligheid dus!

Vandaag een kaart met de sketch van Creative Sketchy Girls. Ik vond het een lastige sketch maar met schuiven, snijden, passen en meten is het toch gelukt:


Papiertjes zijn van de Action, stansjes en stempeltjes van Marianne Design. Ik heb een vlaggenlijn toegevoegd zodat deze kaart ook kan meedoen bij 2 Sisters on the blog.

Ik knutsel nog even verder. Lekker bij de kachel, muziekje aan en ik vermaak me wel!


16 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart. Hier ook grijs en koud, helaas het is niet anders.
    Fijne dagen,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Heniët met dit papier en lieve poes, fijn Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke poezen kaart. Fijne Pasen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!
    Heerlijke kleurtjes in die papiertjes en een leuke uitwerking van de sketch.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart, de sketch is mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje met de lastige sketch! Die vlaggenlijn staat er goed bij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele lieve kaart heb je met die leuke poes gemaakt Henriët. Je hebt de sketch mooi uitgewerkt. Ik heb vanmiddag ook lekker gefreubeld en ik denk dat ik dat morgen ook ga doen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dot van een kaart, echt leuk met de poes en de slinger erbij
    Hier vandaag nog lekker weer, heb wat kaartjes weggebracht op de fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met deze leuke kaart maak je vast weer iemand heel blij! Leuk met de poes in het middelpunt. Nog veel knutselplezier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Mooie kleurtjes bij elkaar. Heerlijk zo'n knutseldag. Ik moet nog bedenken wat ik ga doen. Heel leuke opdracht, maar niet zo gemakkelijk voor me. Maar ja het is ook een uitdaging he..
    De robot is me weer aan het plagen en op mijn andere account niet, dus ik reageer even vanaf mij DT account...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja echt knutsel weer.
    Je hebt weer een mooie kaart gemaakt.
    Ik ben ook bezig met deze sketch.
    Geniet nog van je knutsel dag.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kattenkaartje Henriet
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker hè, wij vervelen ons nooit!!
    Het is een lief kaartje geworden met deze mooie kleurtjes.
    Wat een leuke tekst, ik hou van dit soort woordspeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje voor onze challenge! Heel gezellig, dat maakt het weer een beetje goed misschien.
    Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met de schattige poes leuk hoe je de sketch hebt verwerkt
    je bent lekker bezig als ik het zo lees heerlijk he als je zo ontspannen bezig kan zijn met kaartjes maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen