zaterdag 20 maart 2021

Welkom kleintje

Vandaag alweer een geboortekaartje. Deze speciaal gemaakt voor een stel dat bij mij op muziek zit. Ze hebben afgelopen week een dochtertje gekregen. Extra speciaal omdat de moeder van de kleine meid een leerling van mij is geweest in groep 8. Daar moest dus een kaartje naar toe:

Ik gebruikte voor deze kaart de sketch van Tuesday Morning Sketches. De papiertjes komen uit een pakketje van de Action. Er zitten ook allemaal uitdruk figuurtjes bij. Die ga ik denk ik weinig gebruiken maar het papier vond ik zo mooi dat ik het alleen daarom al meegenomen heb. De kangoeroe is van Marianne Design en het stempeltje ook.

Met mijn geboortekaartjes in blauw en roze eindigde ik op de derde plaats bij Hobby Visio.

Deze week een korter weekend dan normaal. Dinsdag hebben de kinderen op school een margedag en gaan wij alle gegevens van de Cito-toetsen analyseren en nieuwe plannen voor de komende periode schrijven. Een drukke en intensieve dag maar het levert wel een hoop op!

Morgen en maandag hoop ik nog een aantal kaartjes te maken zodat jullie mij de komende week regelmatig op blogger voorbij zien komen.

25 opmerkingen:

  1. Wat een schat van een babykaartje, Henriët. Het is inderdaad mooi papier.
    Bedankt voor het meedoen met de schets van Tuesday Morning Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje en zo leuk dat je haar al zo lang kent en nu zelf moeder is geworden. Gefeliciteerd met je winnende kaartjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief babykaartje heb je gemaakt Henriët.
    Wat leuk dat ze nog een leerling bij je is geweest.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja dat is leuk om oud-leerlingen als ouders te zien. Ik heb het nog niet meegemaakt, maar dat zal eerdaags wel gebeuren, denk ik.
    Je kaart is heel leuk! De kangoeroe is daar heel geschikt voor. En gezellig hoor, dat je volgende week weer wat gaat laten zien! Onze uitdaging al klaar? Ik ga er morgen voor zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren begonnen. Vandaag en morgen verder. Je maakt het me niet makkelijk deze keer!!

      Verwijderen
  5. Leuke babykaart Henriët.
    Wat leuk, eerst leerling en nu moeder.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dit kangoeroe felicitatiekaartje!
    leuk dat je de mama zelf nog in de klas hebt gehad!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kangoeroe leent zich zo leuk voor babykaartjes vind ik.
    Heel leuk om een kaartje te maken voor dit stel, ik weet nog dat ik mijn "meester" van groep 8 (toen nog "de 6de klas") een geboorte kaartje stuurde toen onze oudste geboren was, hij vond dat zo leuk, juist omdat ik als kleine meid bij hem in de klas had gezeten en nu opeens moeder was geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief kaartje met mooi papier.
    Leuk dat je de moeder in de klas hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me heel bijzonder oud leerlingen als ouder te zien, dat gaat voor mij nog een hele lange poos duren, maar lijkt me wel bijzonder! Je kaart voor hen is prachtig geworden! En gefeliciteerd met je topplekje

    Geniet maar extra van je weekend als je zo'n intensieve dag voor de boeg hebt, veel succes alvast en ik kijk uit naar de kaartjes die je gaat maken

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt Henriet met het mooie papier en de leuke kangoeroe.
    Groetjes en geniet van je weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke babykaart, wat speciaal dat een leerling van jou al een baby krijgt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje, toch speciaal een oud leerling die mama word, fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderaad een speciaal kaartje. Leuk dat je de moeder nog les hebt gegeven.
    Je kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel schattig babykaartje met prachtig papier! Fijne zondag! groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super schattig kaartje. Ook gefeliciteerd met je 3e plek.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met de leuke kangaroe, wat een leuk papier heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk kaartje!! Tof om dan te zien dat oud leerlingen moeder gaan worden. En eh ik denk dat jij veel meer kaartjes maakt dan ik. Ik heb weken dat er niets gemaakt wordt. En soms ja dan eventjes veel.
    Gefeliciteerd met je 3e plek!!
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk kaartje is het weer gewordend.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful baby card! I love this card - that kangaroo and her baby is so sweet. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief geboortekaartje, mooie zachte kleuren ook!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie geboortekaart. Gefeliciteerd met je toppertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen