maandag 29 maart 2021

Fijne dag

Hier ben ik alweer met een lente-kaartje. Heerlijk al die vrolijke kleurtjes. Wat kan een mens daar blij van worden! En na de regen van gisteren schijnt hier dan ook eindelijk de zon!.

Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van The Paper Players. Ik gebruikte papier uit het blok Honeymoon van MD. Het is ook prima te gebruiken voor andere kaarten en niet alleen voor huwelijkskaarten. De achtergrond en de horizontale strook bewerkte ik met een embossingfolder.
Ik wil de kaart ook mee laten doen bij Knutsels en Kadootjes waar ze groene planten op je kaart willen zien. Bij mij werd het 1 groene plant en een bakje met bloeiende bloemen.
Tenslotte stuur ik hem ook in bij Kaartjes Inspiratie Challenges blog waar ze een kaart willen zien met onderstaand kleurenpallet:

Vanochtend al behoorlijk in huis aan het opruimen geweest. Af en toe is dat even nodig. En zo met het zonnetje er bij geeft het ook meteen een heleboel energie. Vanmiddag met manlief onze inmiddels traditionele maandagmiddagwandeling. Zo'n dag vliegt ook voorbij!

27 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart Henriët!! Lekker vrolijk met dat roze erbij.Fijn dat je zo lekker op dreef was in huis. Hier mag ik nog. Maar ja weekend druk gehad op het werk. Komt nog wel hier.
    Geniet van je wandeling. Hier ook een lekker zonnetje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed gelukt je kaart en het geeft gelijk ook een heerlijk voorjaar gevoel.
    Veel liefs Bianca
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke tijd van het jaar, voorjaar.
    Alhoewel ik ook dol op de Herfst ben, de echte winters, dus met sneeuw en ijs niet wil missen en een echte zon aanbidder ben.
    Ik zeg wel eens, ik moet maar nooit gaan emigreren, ik kan de jaargetijde niet missen.
    Jouw kaart brengt mij helemaal in de voorjaar stemming, dat gevoel hou ik vast vandaag! Heel mooi, je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorjaarskaart, leuk met de plantjes erbij,
    Heerlijk weer om te wandelen nu,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje met de voorjaarsbloemen en planten Henriet.Fijne wandeling....ik ga ook nog wandelen vanmiddag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke voorjaarskaart. Mooi samengesteld. Leuke kleuren. Af en toe moet de bezem er even door... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie fleurige voorjaarskaart! Je vorige kaart is ook prachtig. Geniet van het zonnetje en de wandeling

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Zomersekaart met de plantjes.
    Wel op tijd binnen zitten, want het kan nog vriezen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit lentekaartje, Henriet!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer veel gemaakt Henriët de uitdaging met GerJanne was ook niet de makkelijkste maar je hebt het goed gedaan! Je eendjes kaart is ook een dotje! Heerlijk zo'n vrolijke Lente kaart en idd. het papierblock van MD kan ook heel goed voor andere kaartjes! Hier kwam vanmiddag de zon maar de temperatuur is nog frisjes. Pluk de dag zeggen ze dan, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi lente kaartje !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi en vrolijk kaartje. Leuk hoe je al die challenges hebt verwerkt in 1 kaart.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi! Wat een gaaf kaartje ne dat papier is echt mooi. Ik heb hem voorbij laten gaan, maar wie weet valt hij nog eens in mijn mandje.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Ik werd zo blij van het mooie weer, dat ik meteen planten ben gaan verpotten en stekjes in de grond ben gaan zetten. En de komende dagen blijft het zo! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige voorjaarskaart, Henriët.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart, mooie kleuren zo bij elkaar. Leuk effect geeft de achtergrond met embossing.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige lentekaart met die leuke planten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige kaart in deze voorjaarskleuren. Superleuk met die plantjes en bloemetjes. Wij hebben gisteren ook heerlijk gewandeld en foto's gemaakt. Gisteravond nog even voor het huis over het land. De hyacinten van onze overboer bloeien bijna.
    Vandaag ga ik stofhappen op de crossbaan. Kevin wil dat ik ook weer eens een keer meega. Na zijn laatste ongeluk ben ik er niet zo happig meer op. Er maar op vertrouwen dus...
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha...en natuurlijk bedankt voor je deelname bij K&K

      Verwijderen
  18. wat een lekker vrolijk kaartje in de mooie kleurtjes leuke plantjes heb je gebruikt
    ik word hier blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart. Leuk met die plantjes.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart en met dit weer krijg je idd energie en overal zin.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love your potted plant and flowers! Such a pretty layout as well! Thanks for joining the girls and I at The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pretty in pink and I just love the fun details you added. Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje ik hou wel van die frisse kleurtjes die je op je kaart hebt gebruikt. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen