zondag 7 maart 2021

Hoera

Dinsdag is mijn duo-collega jarig. Ze wordt dan 61 jaar. Voor haar maakte ik een vrolijk voorjaarslabel:

Uit een papierblokje van de Aldi stanste ik een groot en een klein label en uit effen papier nog een klein label. Dit alles plakte ik op elkaar. Uit het effen papier stanste ik ook een rastertje en daarop kwam de wasbeer met sneeuwklokjes. Tenslotte nog de tekst toegevoegd en dit vrolijke voorjaarslabel was klaar.

Ik doe met dit label mee bij Knutsels en Kadootjes. Daar vragen ze een label op je kaart of een label als kaart.

Na de lunch gaan manlief en ik nog een rondje wandelen in het Zwanemeerbos in Gieten. Camera mee, wie weet wat we tegen komen. Of ik morgen moet werken weet ik nog niet. Dat hoor ik later vandaag. En voor degenen die het zich afvroegen: mijn collega heeft geen corona. Dan had ik ook niet hoeven werken want dan had onze klas in quarantaine gemoeten. Haar moeder van 89 jaar is gevallen en dat geeft wat complicaties. Ook geen fijne reden om afwezig te zijn.

21 opmerkingen:

  1. wat een supervrolijk label met de schattige wasbeer wat een leuk rastertje heb je gebruikt en leuk dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke label! Supertof. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    En het had gekund, als ze eind van de vakantie positief getest was.. dan hoeft een klas niet in quarantaine ;-) maar dit is inderdaad ook niet fijn. Wel fijn dat de school zo coulant is en jij zo flexibel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben ik weer Henriet.....ik was net ook al bij je en nu zie ik dit super leuke label voorbij komen....wat gaaf gedaan!
    Fijne wandeling vanmiddag....gaan wij ook doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief label heb je gemaakt Henriët. Schattig met die sneeuwklokjes en dat lieve wasbeertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige label kaart voor je duo collega.
    Mooie frisse kleuren.
    Fijne wandeling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat label heb je superleuk gemaakt! Heel vrolijk en lente-achtig. Veel wandelplezier vanmiddag, hopelijk kun je wat mooie foto's maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke label Henriët!
    Schattige papiertjes ook weer.
    Hartelijke groet,
    Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk label !!!!
    Mooie kleurtjes !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk je label en zo`n zonnige kleurtjes, veel plezier met wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooiclabel heb je gemaakt Henriet
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk label heb je gemaakt voor je collega, leuk de wasbeer met de sneeuwklokjes.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk label heb je gemaakt. Lekker fris van kleur, echt voorjaar. Lekker om nu te wandelen. Wij hebben vanmorgen de zeearend over zien vliegen en afgelopen week hebben we een paar keer ransuilen gezien. Zo gaaf, had ik nog nooit gezien. Toevallig viel mijn oog erop want ze vallen helemaal weg tussen de takken. Ik word van dit soort dingen toch zo blij 😁.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat wasbeertje met de sneeuwklokjes op het label!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk label heb je gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke kaart! Erg goed geslaagd voor de challenge!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk vind ik de label kaartjes altijd.
    Ik weet nooit zo goed hoe ik ze kan maken, maar zie bij jou altijd veel leuks.
    Gelukkig geen corona voor je collega (met alle gevolgen van dien voor jullie en jullie klas) maar dit is inderdaad ook geen leuke rede voor afwezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi en lief label met het wasbeertje, mooi is het dp met de cirkels erop. Je unicornkaart is lekker vrolijk in die leuke kleurtjes
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap gedaan met dat lieve wasbeertje, mooie kleurtjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief vrolijk labelkaartje! Gelukkig geen corona voor je collega. Maar een moeder die is gevallen is ook niet fijn.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je collega, wat lief om dat te sturen naar haar..De tag komt zo heel mooi tot zijn recht. Bedankt dat je mee doet bij K&K. GROETJES Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief labelkaartje. Die wasbeer is prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen