zondag 28 maart 2021

Er is er eendje jarig!

Terwijl hier in het hoge noorden de regen niet van de lucht is geweest vandaag laat ik jullie een vrolijk lentekaartje zien:

De papiertjes komen uit het nieuwe blok Springtime van Marianne Design. Alleen het geel uit eigen voorraad toegevoegd. De eendjes vind ik helemaal bij het voorjaar en Pasen passen. Deze kaart gaat dan ook naar een buurmeisje die eerste Paasdag jarig is.

Deze kaart stuur ik in bij Creaties Suzan op Facebook waar ze een voorjaarskaart willen zien en bij Do-Al(l) creatives waar ze een Paaskaart willen zien. (ik hoop dat een verjaardagskaart in Paassfeer ook goed is).

Zo meteen installeren wij ons op de bank voor de eerste F1 race dit seizoen. Max start meteen op pole dus dat wordt spannend. Bij het Crand-cafe in het naburige dorp hebben we voor vanavond pubfood besteld en dat wordt bezorgd. Een heerlijke middag/avond voor de boeg dus!

19 opmerkingen:

  1. Super mooie voorjaarskaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje. Dat ziet er inderdaad beter uit dan de regen. Al moet ik zeggen dat het hier niet veel heeft geregend. Max ligt op 1. Mooie start en dan weer een safety-car. We gaan het zien. Spannend! 1 Dik hahaha..

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig lentekaartje, zo lief van kleur!
    Hier ook de hele dag regen :-( niet heel erg veel, meer zo'n druilerige dag.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en lief verjaardagskaartje Henriët... leuk zo in een paassfeertje Ik stuur deze week ook een paas verjaardagkaartje op..een vriendin is op 2 april jarig
    En jammer... ik heb overal gekeken maar kan de formule 1 niet ontvangen we hebben sinds een jaar glasvezel van PLINQ en alleen maar het basispakket
    een fijne zondagavond gewenst
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje! Ik hoop voor je dat Max gaat winnen!
    Ik kijk nooit maar de heren wel hier in huis!
    Fijne avond en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lentekaart Henriet
    Leuk die eendjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier totaal geen regen, lekker zonnetje tot de middag en toen wel bewolkt. Je mooie kaart paste dus perfect bij het weer hier. Lief die zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach....wat een lieverd Henriet....heel erg leuk gedaan!
    Jammer van Max he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat is hij leuk je kaartje een en al vrolijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, wat lief! Die zal door het buurmeisje vast en zeker goed ontvangen worden.
    Hier ook veel regen en veel wind, maar evengoed een prima dag ervan gemaakt. Veel plezier vanavond, goed georganiseerd zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuk lente kaartje.
    Hier in het westen was het de hele dag droog, wel veel wind.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en lief voorjaarskaartje met die mooie papiertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorjaarskaart heb je gemaakt met het nieuwe papier, ook hier was het de hele dag miezerig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, die regen van gisteren was niks aan. Je kaart is heel erg leuk! Ik had eigenlijk besloten dat dat nieuwe papierblok niets voor mij was, maar hoe meer kaarten ik zie, hoe meer ik begin te twijfelen...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. Zo voorjaarsachtig. Heel mooi papier is het. Dank je wel voor het meedoen bij DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind die moeder eend altijd zo leuk met haar kopie in de lucht, al kwetterend lopen. En haar kleintje holt er achteraan en luistert goed wat ze te vertellen heeft.
    Vrolijke, mooie kaart. Het papier is echt voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart met de eendjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh this is so cute... love the soft colours and the beautiful details! Very nice make...

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen