maandag 15 maart 2021

JIJ (bestelling 4)

Vandaag alweer een CAS kaart van mijn kant. Het idee voor deze kaart popte vanochtend onder de douche ineens in mijn hoofd. Na de huishoudelijke klusjes snel aan de slag en het is geworden wat ik hoopte:


Ik gebruikte de sketch en de optie van een grote tekst van Try Stampin' on Tuesday. Het papier komt uit China en de JIJ stans is van Marianne Design. Omdat ik deze kaart aar een man zou sturen laat ik hem ook meedoen bij Mijn Hobbyhonk Challenges (tweede inzending).

Vanmiddag gaan we een geocache wandeling lopen bij Bronneger (in de buurt van Borger). Het belooft volgens Buienradar droog te blijven. Camera mee en genieten!

26 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt echt prachtig! Leuk dat ruitjespapier.

    Ik hoop voor je dat buienradar gelijk heeft, hier telkens behoorlijk felle buien!
    Fijne dag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de JIJ stans Henriet.
    veel plezier vanmiddag...hopen maar dat het droog blijft....wij gaan ook nog een wandeling maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart zou ik ook naar een man sturen.
    Komt door de kleuren en dan die grote JIJ erop.
    Veel plezier vanmiddag, hier vallen steeds buien, ik hoop dat het voor jou mee gaat vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat je onder de douche een idee hebt voor een kaart! Het is een leuke vrolijke kaart geworden!
    Groetjes en een fijne middag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaha waar jij al niet aan denkt onder de douche maar hij is super leuk je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart!! En ik was nog op zoek naar goede ideeën voor mannenkaarten. Ik ga hem onthouden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, de kleuren combineren zo goed met elkaar.
    Veel plezier met de geocache.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke fleurige kaart. Hier plenst het regelmatig dus ik hoop dat jullie het droog hebben gehouden ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijke kaart !!!!!
    Veel plezier vandaag !
    Hier wel regen.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke vrolijke kaart Henriët!
    Fijne wandeling
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig CAS kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in die felle kleuren! Leuk hé, dat je idee dan ook nog lukt. Ik hoop dat je niet teveel regen hebt gehad vanmiddag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke jij kaart. Hier is het droog gebleven. Jullie hebben vast fijn kunnen wandelen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke frisse kaart Henriët.
    De kleuren vind ik zo mooibij elkaar.
    Hier zijn wel buien , maar misschien in het noorden niet.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt voor deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar jij al niet aan denkt onder de douche 😂 Het is wel een hele mooie kaart geworden. En heb je het droog gehouden? Wij hebben nog wel regen gehad.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi mannen verjaardags kaartje is dit Henriët...
    en hopelijk is het vanmiddag bij jullie droog gebleven, hier zijn pittige maartse buien gevallen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love it, Henriet, and what fantastic papers you've used! Love the bright colors! Thanks so much for playing at SUO!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi papier heb je gebruikt, hele leuke kaart is het geworden,
    ik hoop dat jullie het droog hebben gehouden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke kaart met mooi papier en die letters blijven geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha onder de douche een idee krijgen, ik herken het wel, want ik heb ook wel eens op gekke momenten ineens ideeën. Leuke kaart, ziet er vrolijk uit.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die past perfect in de challenge! Hele leuke kaart zeg. En wat grappig he hoe je op onverwachte momenten inspiratie krijgt :) Dank je wel voor het meedoen! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Great guy card interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch, Henriet! Love the bold colors for your large sentiment! Thank you for sharing your creativity with us this week!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bold and beautiful, Henriet! This is a fabulous card. Thank you for playing along with us at Try Stampin' on Tuesday #497.

    BeantwoordenVerwijderen