dinsdag 23 maart 2021

Hoera

Vandaag een kaart voor de challenge bij De Egel. Daar willen ze een vormenkaart zien, dus niet gewoon vierkant of rechthoekig. Een poosje geleden maakte ik deze kaart (Kijk Femminde.......ik had er dus toch 1 in mijn concepten staan!): 



 Ik maakte een dubbele kaart met de grootste stans van deze zet en gebruikte voor de andere laagjes kraft en dp uit een blok van Marianne Design. De van harte stans uit zwart is ook van MD. De schoen is uit China en die stanste ik uit dp uit een blokje van Studio Light. Het is net niet helemaal effen van kleur en geeft een mooi effect aan de schoen vind ik.

Ik vertrek zo richting school om samen met mijn duo-collega alle toetsen te analyseren en de plannen voor de komende periode te schrijven. De kinderen zijn vrij vandaag. Hopelijk krijgen we het allemaal klaar vandaag want met een combi 4-5-6 zijn er heel wat plannen te schrijven!

20 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart met de grote letters en de sneaker het effect van de schoen vind ik juist heel leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart en de mooie sneaker erbij, succes met de plannen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supercoole kaart met deze sneaker. Het geeft inderdaad een leuk effect. Net een gebruikte schoen.
    Succes met de plannen. Jou kennende gaat dat wel goed komen. Tussendoor even stelten lopen en weer door!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart had je nog.. Deze stans is ook een van mijn favorieten. De schoen is ook gaaf. Ik heb hem ook, maar gebruik hem te weinig, bedenk ik me nu.
    Ik hoop dat jullie alles af krijgen. Dat vond ik altijd een van de lastigste en tijdrovenste (minst leuke) dingen in het onderwijs, al die plannen schrijven. Dus sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan met de gymschoen. Inderdaad een mooie kleur papier!
    Heel veel succes vandaag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke "hoera" kaart, tof de schoen erbij uit het mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze stans is zo fijn.
    Je maakt er zomaar een leuke kaart mee.
    Ik heb het ook, ik heb er geen spijt van dat ik het destijds gekocht heb.
    De schoen op deze kaart past mooi, meer heeft zo'n kaart dan niet niet nodig.
    Succes vandaag, best jammer dat je als juf zoveel moet schrijven schrijven, schrijven..... les geven is toch het allerleukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze stansen heb ik ook allebei maar beiden nog nooit gebruikt, erg hè. Jij hebt er in ieder geval een mooie kaart mee gemaakt, de keuze van het eenvoudige dessin voor de letters en de knalblauwe en iets gewerkte voor de schoen werkt heel goed vind ik.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Henriet
    Mooie stanzen!
    Succes met het plannen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf die grote gymschoen op de HOERA kaart!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart !!!!
    Die schoen maakt het af !!
    Succes vandaag .
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart met de HOERA stans en de leuke schoen Henriet!
    Groetjes en succes vandaag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stoere kaart, voor heel veel mensen geschikt.
    Succes vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super stoere en mooie kaart! De sneaker is net echt. Heel veel succes met de plannen schrijven


    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk met die stoere sneaker erbij Henriët. Hopelijk is het allemaal gelukt vandaag?
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een mooie kaart geworden. Zo leuk die sneaker erbij.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke stoere kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie hoera kaart. Heel erg mooi met de gymp erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart zeg! prachtig die schoen ook, wat past die er goed bij. Ik heb hem ook nog en foei nog nooit gebruikt. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen