donderdag 11 maart 2021

52 weeks to Christmas week 10

Deze week is het me gelukkig wel weer gelukt om een kaart te maken voor 52 weeks to Christmas. Van de 10 weken heb ik al 3x overgeslagen en dat bevalt me eigenlijk helemaal niet. Maar ja....soms lukt het nou eenmaal echt niet.


Vandaag is het de beurt aan de ijsbeer om op een kerstkaart te verschijnen. Het lijkt wel alsof hij in een sneeuwstorm is beland.
Ik gebruikte een sketch van Sweet Sketch Wednesday en papiertjes van de Action. De witte stippen zijn van sneeuw/glitter papier en dat geeft in het echt een nog mooier effect dan op de foto.

Ik ga mijn best doen om volgende week weer van de partij te zijn met een kerstkaart. Jullie ook?


34 opmerkingen:

  1. Een heel mooi winters kerstkaartje is dit Henriët..met zo een lieve ijsbeer erop..ook een leuke sketch uitgewerkt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is zo fijn om een voorraadje te hebben he, en dan is die donderdag een stokje achter de deur.
    Maar ja als het niet gaat dan houd het gewoon op toch.
    Dit is weer een hele leuke kaart, heerlijk hoe die beer daar loopt op de ijzige poolcirkel.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, superleuk! Opzich niet heel ingewikkeld, maar dat heeft deze kaart niet nodig, ik vind hem gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje. Wat een mooie combinatie de ijsbeer en de blauwtinten.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gedaan de ronde schijven en die schattige ijsbeer maken het tot een echte winter kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig mooie kaart en die glitter cirkels maken het helemaal af!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kerstkaart Henriët.
    Leuke sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de schattige ijsbeer gelukkig is issie goed gekleed op de sneeuwstorm
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die leuk! En ik probeer echt elke week mee te doen, bevalt goed en anders kom ik echt in tijdnood einde van het jaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele toffe kaart Henriet! En het is toch alleen maar fijn als het wel lukt, het is geen verplichting, lijkt me ook niet fijn als het zo voelt. Natuurlijk is het tof om aan het eind van het jaar een voorraadje kerstkaarten af te hebben, maar goed, als dat er geen 52 zijn, jammer dan. En misschien maak je binnenkort wel een keertje 2 kaarten in 1 week, dan groeit de stapel toch ook?
    Fijn dat je er in elk geval deze week weer bij bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kerstkaart in week 10 Henriet , ik hou van (ijs)beren ;)
    Gezellige donderdag , liefs v Epie en Birdie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is de ijsbeer gaaf Henriet.
    Je hebt er een leuke kaart van gemaakt door deze sketch te gebruiken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Je ijsbeer komt prachtig uit op het blauw met zilver!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, op jouw mooie kerstkaart stormt het net zo hard als vandaag in het echt. Ik vind hem heel mooi geworden met die cirkels en die leuke ijsbeer.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kerstkaart met die ijsbeer! En heel toepasselijk die storm! Het is nog lang geen kerst dus doe rustig aan met die kerstkaarten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk bedacht deze kaart met de cirkels, en je ijsbeer staat centraal,in de kijker.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een tof kaartje met de ijsbeer! Heel leuk zoals je gewerkt hebt met die glittercirkels! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leukerd met die stoere beer !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi kerstkaartje met de beer. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk met de ijsbeer. Mooie kleuren, het blauw met het witte glitterpapier.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a cute card, love the sparkly snow!

    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2- good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach joh het is voor de fun en hobby toch...als het niet lukt dan maar niet denk ik dan! Maar wel fijn om toch regelmatig wat te maken want dat bevalt eind vh jaar wel. Je ijsbeer heeft een lekker winters plekje gekregen met bling, bling! Fijne avond Henriét,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, kan ik me voorstellen, jij hebt op de donderdag om de week natuurlijk ook je MD challenge. EN net wat Gerie schrijft hoor, het is voor de fun en geen must.
    Ik herkende de sketch al toen ik hem in mijn zijbalk zag. Ik heb hem ook genoteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en hij is natuurlijk ook heel leuk met deze ijsbeer , vergeet ik dat te schrijven..

      Verwijderen
  25. Soms lukt het even niet Henriet. Het is dan niet anders toch. Je hebt deze week weer een mooie kaart. Het is hobby en geen aangenomen werk... het kan handig zijn dat je later in het jaar als je 's m wat kerstkaarten klaar hebt..ik maak nu vast wat extra.. straks minder thuis als het mooier weer wordt.. en dan heb ik wat voorraad. En nu tijd.. Als we weg zijn maak ik geen kaarten. Soms neem ik wat mee. Maar meest valt het tegen . Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schattig kerstkaartje Henriet
    En ach het is hobby en inderdaad geen aangenomen werk net als hierboven door Trijntje is geschreven, alles op zijn tijd immers!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Soms lukt het even niet, geeft niets toch? Het is geen verplichting. Deze kaart is weer een heel erg leuke! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  28. toffe kaart, leuke opbouw met de cirkels.
    Leuk dat je meedoet bij 52WTC, maar het is geen fitnessabonnement waar je niet onderuit kan he, als het van moeten is, dan valt de fun wel wat weg...
    Fijn weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke kaart geworden met de cirkels en de ijsbeer. We gebruikten volgens mij hetzelfde blok deze week. Gewoon lekker genieten van je kaarten maken maar ik herken het gevoel wel hoor.
    Prachtige, fleurige kaart maakte je voor Daphne. En wat een leuke monstertjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kerstkaart is echt superleuk en je moet maar denken, elke keer dat het wel lukt, is weer een kaartje minder te maken in december.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I love your card, I adore your colours, beautifully soft and delicate very cute and works perfectly with this sketch. Great image and added embellishments. Great card and thanks so much for sharing your work with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. A brilliant card and the glittery circles compliment you polar bear so well, just like snowballs. Love the colours too.
    Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne -SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen