woensdag 10 maart 2021

Daphne is jarig

Vandaag is Daphne jarig en voor haar maakte ik de volgende kaart:

Het dp is van de Action en alle gebruikte stansjes zijn van MD. Verder is er niet zo heel veel over deze kaart te vertellen. Behalve dan dat ik er een zomers gevoel van krijg!
Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van Kaartjes Inspiratie Challenges Blog.

Vandaag mijn eerste werkdag deze week. Scheelt toch echt wel 3 of 5 dagen werken. Zowel voor mijn energie-niveau als voor het kaartjes maken. En ook zeker wat betreft de huishoudelijke klusjes.

Ik had een leuke haakopdracht de afgelopen tijd. Er was mij gevraagd of ik kleurenmonsters kon haken bij het boek van Anna Llenas. Er is een patroontje van beschikbaar maar die vond de opdrachtgeefster te groot. Ik heb ze aangepast en die van mij zijn slechts 13 centimeter hoog.

Ook hier kwamen mijn stansjes voor het kaarten maken goed van pas. De oogjes zijn gemaakt met de stansjes van de bierflesjes, de pupil van de uil en de tandjes zijn de vlekjes van de kop van de leeuw/tijger. En de wenkbrauwen?? Die heb ik gemaakt met een gras stansje! Multifunctioneel dus!

24 opmerkingen:

  1. Prachtige zomerse kaart, je wil er meteen van op vakantie.
    Maar de kleurenmonsters zijn echt geweldig! Slim bedacht om stansen te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Zomersekaart met de flamingo.
    Super leuke kleurenmonsters.
    Multifunctioneel de mallen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke kaart. Ook leuke monsters heb je gehaakt. Slim om je snijmallen daarvoor te gebruiken.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fleurig kaart voor Daphne. en wat zijn je monstertjes gaaf, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaart! En wat zijn je kleuren monsters leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke flamingo wat past ie mooi bij het dp papier.
    wat een snoezige monsters heb je gehaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje voor Daphne, Henriet!
    En watveen leuke opdracht, je hebt prachtige monsters gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart he je gemaakt. Je monsterjes zijn erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je weer heerlijk aan de knutsel geweest Henriet!
    Mooie kaart en ook de diertjes zijn schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor Daphne! En je kleurenmonster zijn ook geweldig zeg!!
    Via deze weg wil ik je bedanken voor je lieve post, wat een leuk kaartje. Ik was aan het verven vanmorgen in het huis en toen kwam jou leuke kaartje door de brievenbus!! Heel erg bedankt.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie zomerse kaart heb je voor Daphne gemaakt Henriët, leuk die combinatie van flamingo met het dessin-papier. Je kleurenmonsters zijn superleuk en wat slim om stansjes te gebruiken om hem af te maken. Ze zien er top uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat is weer even omschakelen als je weer aan het werk mag.
    Je monsters zijn super gaaf geworden.
    En je kaartje voor de jarige is prachtig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke monsters! Tof bedacht met de mallen.
    Het kaartje voor Daphne is geweldig!
    Lekker zomers. ☀️☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en toffe monstertjes, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel zomerse kaart! Krijg zin in de zon als ik die zie.
    Je monstertjes zijn enig!. Knap hoor, om het patroon te verkleinen. EN zeker handig al die verschillende stansen waar je de details van kon maken. Geniet maar weer van je normale ritme, een keer 5 dagen werken is niet erg, maar dat moet ook niet te lang duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel voor deze mooie kaart.
    Je schrijft het precies goed, toen ik de envelop open maakte dacht ik meteen "heerlijk zomer!"
    Die flamingo is erg mooi en een blikvanger.
    Wat leuk die monstertjes!!!
    Zo grappig dat je veel verschillende stansen gebruikte voor het gezicht en haar, goed bedacht hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie uitwerking van de Sketch Henriët.
    Veel liefs Bianca
    XX
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige uitvoering van de sketch Henriët.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gemaakt.
    Wat leuk dat je meedoet bij KIC
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw een super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/
    Gastdesigner KIC (Elena)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk je uitwerking van de sketch, bedankt voor je deelname bij KIC.
    Je monsters zijn ook echt zo leuk.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh heerlijk om weer eens een flamingo voorbij te zien komen haha.
    Ik vind ze toch zo leuk maar ik gebruik ze alleen in de zomer.
    Leuk papier ook weer!
    Oh je kleurenmonsters zijn echt leuk geworden.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen