donderdag 17 januari 2019

Marianne Design - Challenge 217

Vandaag is het kabouterdag op het Marianne Design Challenge Blog. Jolanda wil graag een kabouterkaart zien voor challenge 217.
Ik heb een kaart gemaakt met de schattige gnomes/tomtes:


Het is een verhuiskaartje geworden in het rood met grijs. Ik heb het kaartje op de foto gezet met mijn gehaakte tomte omdat ik dat zo gezellig vind lijken.

Gebruikte materialen:
PK9126: Pretty Papers Bloc made in Holland
PK9159: Pretty Papers Bloc Swedish Winter
COL1333: Home sweet home
LR0554: Tomte kabouter

Jullie hebben tot 30 januari om met ons mee te doen. Ik ben heel benieuwd naar jullie leuke kabouterkaarten.

10 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan en leuk idee, nieuwe woning.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn man is helemaal weg van dit soort kabouters! Superleuk zeg, jouw kaartje samen met de gehaakte versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat leuk, je kaartje met deze vrolijke kabouters! En die gehaakte, helemaal tof!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a super cute card design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaahw, kijk dan toch wat een leukerd!!! De gnomes hebben wel iets gezelligs.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig verhuiskaartje met de gnomes, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super gezellige kaart geworden. Ik ga mijn best doen, hoewel ik de gnomes niet van MD heb. Gelukkig wel genoeg andere dingen. Dus dat komt goed, als ik de tijd kan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze kabouterkaart. Erg leuk samengesteld. De gehaakte kabouter ziet er ook leuk uit! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk!!
    Vooral in combinatie met die gehaakte versie ernaast.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt en wat leuk, op de foto de gehaakte kabouter er ook bij, een leuk setje, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen