woensdag 9 januari 2019

De A is van......aapjes

Gaan mijn labels jullie al vervelen? Ik hoop het niet want ik heb er weer 1 gemaakt en er zitten nog veel meer ideetjes in mijn hoofd. Volgens mij ben ik een beetje besmet met het labelvirus.....

Deze keer een label met aapjes:


Het recept voor de basis is weer hetzelfde: een groot label uit dp en daarop 2 kleinere labels waarvan 1 uit gekleurd cardstock en 1 uit dp. Dit keer alles met groene tinten. Daarop 2x2 bladeren en 2 aapjes. Het bovenste aapje hangt met zijn staart aan het strikje en hij houdt de onderste aap goed vast. Nu maar hopen dat hij niet loslaat.

Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:
Knutsels en Kadootjes: letterchallenge met de letter A
De Egel: gebruik een tag of label als basis (zie hier de veroorzaker van mijn virus)
Do Al(l) Kreatives: Think twice: er moeten 2 gelijke dingen op je kaart te zien zijn
Kaartjes Inspiratie Challenges (op Facebook): alles kan alles mag

18 opmerkingen:

  1. Funny tag. The apes are wonderful.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#25 – Think twice + BlogHop}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#25 – ATG}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#55 – Winter}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een leuke label kaarten (ook je vorige) Ik begrijp helemaal dat je besmet bent met dit virus!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke tag met de aapjes!
    Toevallig plaatste ik er ook eentje vandaag :)
    Dankjewel voor het meedoen met onze challenge op het Knutsels en Kadootjes blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk hoor, als jij daar inspriatie mee hebt lekker mee doorgaan zou ik zeggen. Hij is weer erg leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit verveelt zeker niet! Die aapjes zijn superleuk en de bladeren vind ik prachtig. Gaaf label.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook deze tag met de aapjes is weer heel erg leuk, jammer dat het wat weg valt tegen de drukke achtergrond..(de klok was rustiger)
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie hier op het blog allemaal hele leuke tags met allerlei diertjes. Superleuk gemaakt Henriet . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het wel een leuk virus het label virus niks mis mee........ lekker doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, nee hoor, ga maar lekker door met "labellen".
    Ik moest lachen om je opmerking, "zie hier de veroorzaker van mijn virus", tja, er zit maar 1 ding op, labels snijden en......doorrrrrr.

    Ik vind deze ook weer erg leuk!
    Die aapjes, ik blijf ze schattig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk dit label met de spelende aapjes! Ook je kattenlabel hieronder is tof gedaan! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohw, wauwie!!! Dit heb je wel even super leuk gemaakt zeg.
    Lekker speelse opbouw van je label. De 2 aapjes hangen er vrolijk bij.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, deze is ook alweer superleuk! EN wat en toeval die challenges! Hartelijk dank voor het meedoen bij:
    - de Egel
    - K&K
    - DAK
    Grappig, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks verveelt hoor. Zeker deze labels niet. Deze is prachtig. Het is net of ze echt in een oerwoud zijn.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk label met de aapjes erop verwerkt.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk! bedankt voor je deelname aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow.. that's just amazing! I love it!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous tag. It makes me smile. Thanks for joining us at ‘Do-Al(l) Creatives’. I look forward to see more of your creations. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen