zondag 20 januari 2019

Groetjes

Bij de Lift Challenge willen ze deze keer een kaart zien met zwart als basis. Ik bedacht daar meteen bij dat ik mijn groetjes-stans hier mooi voor kon gebruiken. Daarom stanste ik hem uit zilver papier. Dat werd de basis voor deze kaart:



De stans plakte ik net boven het midden op de zwarte kaart. Daarbij plakte ik kleine witte strookjes met daarop de zwarte tekst. Hier omheen stempelde ik hartjes met witte inkt. En om het af te maken nog 2 rode gestanste hartjes. Vrij cas maar ik vind hem goed gelukt.

Er staan nog 4 challenges in mijn taakbalk te wachten. Er wordt dus vandaag vast nog meer geknutseld. Maar nu eerst even buiten genieten van het zonnetje.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Henriët! Ik ben benieuwd naar de andere kaarten.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets mis met deze cas kaart. Geweldig is hij. De rode hartjes zijn ook heel goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel gaaf. Het zilver van Groetjes komt mooi uit op het zwart en die twee rode hartjes zijn ook super. Ik ben als een razende door mijn knutselkamer gegaan, lekker geordend en opgeruimd...maar eerst hebben we vanmorgen lekker gewandeld en vanavond nog op de fiets naar Nelleke geweest. Dus geen geknutsel voor mij, dat komt denk ik donderdag pas weer... En heb jij kunnen doen wat je van plan was?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Henriet. Kom er maar op!. Leuke afwerking met de hartjes. Succes met het kaarten maken.. Groeten trijntje a

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Erg leuk met die hartjes.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke, vrolijke kaart is het geworden! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen