zaterdag 19 januari 2019

Home sweet home

Na een drukke en emotionele week (moeder van een oud-leerling overleden, duo-partner overgeplaatst naar andere locatie, daardoor zelf moeten wisselen van werkdagen, nieuwe duo- nog nooit gesproken of gezien- pas beschikbaar vanaf 1 februari, onderwijsassistent wordt anders ingezet......kortom stresssss) heb ik vandaag me-time. Een dag waarop ik alleen doe wat ik leuk vind!

Dat begon dus vanochtend met bolletjes wol scoren voor een nieuw haakproject. En daarna heb ik de knutselspullen op tafel gezet. Voordeel is dat er vanaf 1 uur verder niemand thuis was dus ik had alle ruimte.
Het kaartje dat ik heb gemaakt is een verhuiskaartje geworden:


Hiervoor heb ik de sketch gebruikt van Tuesday Morning Sketches. Het papier komt uit een blokje van de Action en de stansjes van het huisje, de sleutel en het slotje komen uit China.

Natuurlijk heb ik vandaag nog meer kaartjes gemaakt maar die komen op een later moment op mijn blog.
Nu parkeer ik mijzelf op de bank met mijn nieuwe haakwerkje: een babydeken in wafelsteek. Mij hoor je niet meer de rest van de avond!

9 opmerkingen:

  1. Very cute card. I like all of your paper combinations. Thank you for sharing this with us this week at Tuesday Morning
    Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemigdepemig! Dat is niet niks allemaal zeg, op school! Dat is wel even wennen allemaal en dan die onzekerheid, ook niet fijn! Goed van je dat je gewoon een dagje me-time hebt ingelast. Dit kaartje is alvast erg leuk. Mooi huisje! En het papier heb ik afgelopen woensdag gekocht bij Action. Ik vind het zo'n leuk en bruikbaar blokje!
    Veel plezeir vanavond op de bank met je haakwerk. Wij gaan straks naar Awakenings kijken, met Robin Williams en Robert de Niro. Ik ken de film al, maar vind hem zo goed en Matthijs zegt hem niet te kennen. Dus en filmavondje met zijn drieën. Guus blijft dit weekend thuis in Wijhe...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gedoe op school !
    Niet echt leuk , zal wel weer goed komen .
    In ieder geval ben je vandaag goed bezig geweest !
    Leuke kaart en haak ze !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, dat is heftig allemaal. Fijn dat je dan tochkan overschakelen naar een me-time. Heb je ook wel nodig en knuselen/handwerken geeft echt ontspanning. Leuk kaartje endatdekentje wordt ookvastprachtig.
    Verder veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verhuiskaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo....dat hakt erin zeg.
    Wat een drukte, wat een onrust en wat een "uit je ritme".
    Goed om dan te gaan zitten en alleen even iets doen wat JIJ leuk vind, de rest komt wel weer.
    Wat een leuke stans, van het huisje. Mooie kaart. Het papier ken ik niet, maar ik heb zoveel papoer, ik hou mijn ogen altijd dicht als ik bij Action kom, hihi.
    Ik ben héél benieuwd naar je haakproject, laat je gauw wat zien?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty card. I really love the colors you chose.

    Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches!

    LJ - TMS DesignTeam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card - it's great for a new home owner. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen