maandag 21 januari 2019

Fotomomentje

Zondag kwam ik via via op het blog van The Sketchy Challenges terecht. Hun sketch gebruikte ik voor het maken van dit kaartje:


Bij het papier met de fototoestellen zocht ik bijpassend effen papier. In het midden de groene ruit bewerkt met een embossingfolder.
Op de sketch zou je denken dat er in het midden nog een cirkel op moet maar bij mij is dat de lens van de camera geworden.
Het aapje hangt heerlijk aan de camera en heeft de tekst stevig vast.
De camera kocht ik tweedehands via facebook bij Gaby. Ik ben er blij mee.

Ik wil deze kaart ook laten meedoen bij Dutch Card Lover, maar betwijfel of hij wordt goedgekeurd. Het is de bedoeling dat je een kleur uit de linkerkant van de kleurencirkel kiest (groen) en een kleur van de rechterkant (rood). En je mag er zwart en wit bij gebruiken. En daar zit mijn twijfel omdat de aap bruin is.....


13 opmerkingen:

  1. Enig kaartje, die aap doet het prima op de kaart!!
    \Wij hebben er eentje met aap voor woensdag klaar staan.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Henriet, heel mooi papier en het aapje met camera passen er perfect bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje met die camera's! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kaartje is sowieso leuk! Goed bedacht met die lens van de camera. Het achtergrond papier is er zo leuk bij.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie kaartje met de camera, erg leuk geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een hele Leuke kaart.
    Wat een grappig papier, met al die fototoestellen.
    Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd of het mag, voor de challenge van de DCL, maar hee, je hebt in ieder geval een leuke kaart😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag dat je een aardig pittige week achter de rug hebt, dan is het fijn om even te ontspannen met knutselen. Hele leuke kaart met het aapje op het fototoestel. Je zwarte kaart is prachtig, mooi de zilveren tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben niet zo streng hoor, bruin is een meestal warme mengkleur, dus... je kaart doet gewoon mee! Echt een heel leuke kaart met dit aapje en de camera! Dank je wel voor het meedoen met onze Dutch Card Lovers Challenge,Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje met dat ondeugende aapje. Gezellig met het fototoestel erbij.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleurencombinatie en kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel geinig met de aap! Leuk dat je meedoet bij The Sketchy Challenges en hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen