donderdag 31 januari 2019

52 weeks to Christmas - gastdesigner - week 5

Vandaag laat ik jullie een label zien die ik maakte als gastdesigner voor 52 weeks to Christmas omdat ik een poosje terug heb gewonnen met deze kaart. Sommigen van jullie hebben hem misschien wel al langs zien komen want door een miscommunicatie plaatste ik hem een week te vroeg..... Voor wie hem nog niet heeft gezien:


De opdracht is deze keer: maak een kerstlabel of kerstkaart met label.
Mijn label is opgebouwd uit 3 verschillende labels. De achterste is gestanst uit dp uit ene kerstblok van de Action. Vervolgens een blauwe en witte iets verschoven op elkaar geplakt. De witte is bewerkt met een embossingfolder. Tussen de label een zilveren sneeuwster geplakt. Vervolgens boompjes gestanst uit wit en blauw en de leuke gnomes van Marianne Design gemaakt uit zilver en wit. Het geheel afgewerkt met strikjes bakerstwine en touw.

Vanaf morgen kunnen jullie je creatie voor deze challenge linken. Ik doe mijn best om ze allemaal te komen bewonderen!


9 opmerkingen:

  1. Je hebt een erg mooi label gemaakt! Leuk dat er een sneeuwkristal uitsteekt. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig label, mooi, die verschillende lagen, prachtige ster en leuke gnomes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk label met de kabouters!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel Leuk dit label met de kabouters. Superleuk gemaskt Henriet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, ik had hem al gezien, het is een leuke winterse tag met de grappige gnomes er bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg!!
    Ik had hem nog niet gezien.
    Wat een fantasie heb je gebruikt, ik hou hier wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi en leuk label. Zo leuk gedaan met de verschoven labels en de grappige gnomes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Henriët, je labelkaart als gastdesigner bij 52 WTC is fantastisch mooi geworden! Dankjewel!
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kerstlabelkaart Henriët! En tja, januari had nog een extra donderdag. Zo mogen we dubbel genieten van je mooie kaart.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen