maandag 7 januari 2019

Kattekwaad

Omdat ik het label met de muis zo leuk vind geworden heb ik nog maar een label gemaakt.
Dit keer staat het katje van Marianne Design in de schijnwerpers:


Ook nu weer 3 labels gestanst en op elkaar geplakt. Dit keer een ronde stans op de labels waar het katje in hangt.
Ik denk dat er nog wel meer labels gaan volgen. Ik vind ze zo leuk om te maken!

Dit labeltje laat ik meedoen met de volgende challenges:
De Egel: hier willen ze een tag of label zien als basis
Kaartjes Inspiratie Challenges (op facebook): alles kan en alles mag

Vandaag zijn de scholen weer begonnen. Ik geniet nog lekker van een vrije dag en mag morgen weer beginnen.
Het huis is aan kant, de was is schoon, de administratie op orde dus wat doe je dan de rest van de dag?? Ik denk dat ik nog weer lekker een kaartje (of labeltje) ga maken.

9 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk en schattig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een hele mooie tag, het katje vermaakt zich wel in die leuke stans,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, kijk hem hangen. Ook deze tag is weer een plaatje Henriët. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk.
    Alwéér.
    Soms kan iets je zomaar te pakken hebben hè, in dit geval labeltjes maken.
    Altijd handig om op voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig! het lijkt alsof de kat acrobatentoeren uit wil halen! Heel leuk! Succes met de start weer morgen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zoals de kat aan jouw label hangt! Echt gaaf dit. Hier is de kop erweeraf, eerste werkdag van 2019 zit erop. Jij morgen weer veel succes én plezier op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, deze label met de ondeugende poes! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Succes deze eerste week weer. Je zit er waarschijnlijk zo weer in!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk! bedankt voor je deelname aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen