zondag 27 januari 2019

Boaz is geboren

Een collega van manlief is bevallen van een zoon: Boaz. Namens de afdeling kwam de vraag of ik een kaartje kon maken.'


Voor deze kaart gebruikte ik de schets van Creative Sketchy Girls en papiertjes uit het blok Sweet Dreams van Marianne Design. Het konijntje met de fles in zijn pootjes zag ik ergens op internet. De maan en de sterren voegde ik toe en zo kan ik ook meedoen met de challenge van De Egel.

Deze week viel ik 2x in de prijzen. Bij De Egel won ik met mijn muizenlabel
en bij Sketch Saturday won ik met mijn eekhoornkaart

 Via Bloglovin (geen idee wat het is en hoe het werkt.....) zien jullie misschien nog een label dat ik donderdag plaatste. Maar door een miscommunicatie was dit een week te vroeg. Van mijn eigen blog kon ik het verwijderen maar dat schijnt bij Bloglovin niet te kunnen. Komende donderdag in de herhaling!!

Straks lekker uit eten met het hele gezin. Volgend weekend verhuizen we jongste zoon weer terug naar Maastricht. Na een half jaar een minor hier in Groningen te hebben gevolgd gaat hij voor zijn verdere studie weer naar Maastricht. Dan gaan we hem dus weer een stuk minder vaak zien. Nog maar even van genieten dus!

14 opmerkingen:

  1. Gezellige avond! Dat zal wel weer even wennen worden als je zon weer terug gaat naar Maastricht. Groot gelijk om daar nog even extra van te genieten. Het kaartje voor de papa en mama van Boaz is leuk! Jij scoort trouwens goed met al je beestenkaarten, gefeliciteerd met je prijzen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je twee prijzen. De label en kaartje zijn heel leuk. Net als deze baby kaart. Schatje šŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, zo in de prijzen vallen! Dat blijft leuk en heerlijk dat je kaarten in de smaak vallen! Jee, wat een overgang, van Groningen naar Maastricht! Geniet nog lekker van jullie avond! En ook dit kaartje voor het kleintje is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor de geboorte van baby Boaz met dat sterke konijntje hihi. De fles is even groot als hijzelf. Leuk dat je kaarten zo in de prijzen vallen Henriƫt, ze zijn mooi ook vind ik. Dat zal weer even wennen zijn als de jongste terug is naar Maastricht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ps...ik vergeet je helemaal te bedanken voor je deelname aan de challenge bij De Egel. Bij deze ;p

      Verwijderen
  5. Je hebt een leuke kaart gemaakt voor baby Boaz! Gefeliciteerd met je twee winnende kaarten. Geniet er maar van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje.
    Mooie kleurtjes en de naam van de baby doet het altijd goed op een geboorte kaartje.
    Gefeliciteerd met je prijsjes, ik had de 2de aal gezien, dik verdiend.
    Ik kan je bericht wel zien in mijn leeslijst, maar klik ik het aan dan staat er dat dit bericht niet bestaat.
    Geen paniek dus šŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart! Altijd leuk zo persoonlijk met de naam op de kaart. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zeg! Dat konijntje is zo schattig. En de naam erop doet altijd goed. En ik zie de maan en sterren, dus bedankt voor het meedoen bij de Egel. Gefeliciteerd met je prijzen! Gaaf! En lekker uit eten met zijn vieren (?) en sterkte met verhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart! Hele mooie kleurtjes en wat een enig konijntje!
    Geniet nog ff van het samenzijn en sterkte met verhuizen.... zal weer ff wennen zijn.
    Proficiat met je prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je babykaartje mooi en wat leuk dat je in de prijzen viel,
    Het eten was vast heel erg lekker en gezellig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je winnende kaartjes, ze waren ook heel erg leuk. Deze is dat ook, met prachtig papier. Het zal even wennen zijn de jongste weer naar Maastricht, dan ga je niet zo maar even op de koffie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes. Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel lief babykaartje, fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
    nancy DTCSG

    BeantwoordenVerwijderen