maandag 28 januari 2019

Baby

Na de verplichte huishoudelijke klusjes op maandagochtend ben ik nog even gaan zitten om een kaartje te maken. De papiertjes en malletjes van gisteravond lagen er nog dus is het weer een kaartje met het baby konijntje geworden.



Voor deze kaart heb ik deze schets gebruikt van Freshly Made Sketches:
Die zag ik bij iemand langskomen en heb hem even opgezocht. Vind het altijd wel lekker werken met een schets.

Dit is de laatste maandag dat ik vrij ben. Doordat mijn duo naar de andere locatie is vertrokken moest ik wisselen. Nu ben ik op vrijdag vrij. Als jullie me in het vervolg missen op maandag weten jullie hoe het komt.

15 opmerkingen:

  1. Such an adorable little design!! Thank you for playing along in this week's Freshly Made Sketches Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief en schattig kaartje, leuk hoe je de sketch hebt gebruikt.
    Op vrijdag vrij zijn is ook wel heel leuk!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hè? Voor mij werkt dat ook goed. Het is een leuke, lieve kaart geworden!
    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad even schakelen, een andere dag vrij. Maar, je houdt een lekker lang weekend. En alles went, weet ik inmiddels uit ervaring...
    Je kaartje is een liefje, die kleine Nijn vind ik zo leuk! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat zo fijn, een kaart maken via een sketch.
    Het is jou goed afgegaan.
    Wat een lief, leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super lief kaartje Henriët!
    Heerlijk om na je huishoudelijk klussen even iets voor jezelf te doen hè.
    Ik zelf zou blij zijn met een vrije dag op vrijdag, dan heb je een lekker lang weekend!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige babykaartjes met het konijntje. Gefeliciteerd met je twee topplaatsjes.
    Ik weet hoe het voelt als je zoon weer wat verder vertrekt voor z'n studie. Mijn zoon is gelukkig ook weer eens thuis dit weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet baby card! Pretty in pink! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje Henriet! Heerlijk werken met een sketch, he? En vrijdag vrij is ook niet verkeerd! Dan begint je weekend wat eerder. Is toch en ander gevoel dan de maandag vrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so cute! That little bunny is adorable! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrijdag is ook een prima dag om vrij te zijn. Al moet ik zegen dat maandag toch wel mijn voorkeur had. Ben nu trouwens op woensdag vrij en ook dat is heel erg lekker. Alles went, zullen we mar zeggen. het is meestal een kwestie van weer een nieuw ritme vinden. Je babykaartje is trouwens hartstikke leuk! Dat konijntje doet het goed bij al dat roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig, net als je vorige kaart! Ik moet meestal eerst even opruimen voordat ik met de volgende kaart kan beginnen, anders zie ik door de bomen het bos niet...Ik ben op woensdag vrij, heerlijke breek in de week. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart!! Zie konijntjes zijn zo lief. Mooi met dat witte embossing erbij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen