donderdag 15 april 2021

52 weeks to Christmas week 15

Maandag sneeuwde en hagelde het hier in het hoge noorden nog af en toe en toen maakte ik deze kerstkaart:


Ik stanste de basis uit wit papier zo dat er een dubbele kaart ontstond. Daarop rood effen papier en daarop dp van Marianne Design uit het blok Berry Christmas. Omdat ik vind dat de letters goed zichtbaar moeten blijven plak ik er niet heel veel versiering op. Zo met de vos en nog 3 boompjes vond ik het wel genoeg.
Deze kaart link ik natuurlijk ook bij 52 weeks to Christmas.

We zitten al weer halverwege april en over 2 weken begint de mei vakantie al weer. Daarna gaat het al weer snel naar het eind van het schooljaar. Waar blijft de tijd......
Vanmiddag hebben we vergadering op school over de formatie voor volgend schooljaar. Dat wordt nog een hele puzzel omdat de verdeling van het aantal leerlingen over de groepen zo raar is. We hebben nu een groep 7 met 4 leerlingen maar in groep 3 zitten er 25..... Heel benieuwd hoe we dat voor volgend schooljaar gaan verdelen en welke groep ze voor mij in petto hebben.

Vanmiddag om 12.00 uur ben ik er weer met mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge van Marianne Design. Komen jullie dan nog even weer kijken?


24 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en dat vosje is heel leuk. Je hebt ook heel mooi papier gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Dat dp is zo mooi en die vos... nee, meer moet je er beslist niet op doen, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die grote tekststempels heeft wel iets, ik denk hem ook aan te schaffen. Je hebt je papier heel mooi weten samen te stellen en de vos, vooraan steelt de show.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart met de grote letters mooi papier ervoor gebruikt, succes met alles fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke "kerst" kaart met het vosje op de voorgrond. Hier is het nog Paasvakantie, maandag beginnen de scholen weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk de letters met allemaal een ander dp papiertje die mooie bij elkaar combineren en dan het schattige vosje ervoor die springt er echt uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk dit kerstkaartje Henriet..zo mooi met die grote tekstletters en de vos is vast op zoek naar een lekker kippenboutje... hahaha
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke KERST-kaart.: Mooi papier en leuk op gemaakt. Succes met de vergadering... zeker spannend hoe het gaat worden voor jou volgend jaar... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart, mooie combi van papier.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe stoere Kerstkaart heb je gemaakt in week 15 .....
    Een mooie donderdag en groetjes Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kerstkaart met die mooie letters! Ik zal straks nog even bij je kijken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kerstkaart en die mooie vos staat er echt op te shinen Henriët. Wat apart om te lezen over die aantallen van leerlingen. Hier in Breda zitten ze allemaal met gemiddeld 25 (of meer) in de klassen en zijn er van sommige groepen soms twee klassen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, Henriet, letterlijk een KERSTkaart! En hier in het zuiden sneeuwde en hagelde het maandag ook nog. Ik denk er maar steeds aan dat ik onder andere omstandigheden vandaag naar Finland zou zijn vertrokken en dus nu toch nog het Finse weer krijg...
    Wat een aparte verdeling op jullie school, zeg, 4 kinderen in groep 7 en 25 in groep 3. Is er 6 jaar geleden een geboortegolf geweest?
    Succes met de formatie.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan met het mooie dessinpapier en precies genoeg versierd. Heel leuk die vos met de boompjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met die kerstletters..

    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Henriet....de kerstletters blijven mooi he!
    Ik ga straks zeker nog naar je andere kaartje kijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart. Hier was het maandag ook zo slecht weer, ik moest er helaas op mijn fiets doorheen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart met de letters 'Kerst' en het vosje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kerstkaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi Henriet,

    De vos komt prachtig uit bij de grote kerst. Gisteravond hadden wij nog een hagelbui en vanochtend was het weer autoruiten krabben.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat vind ik ook dat je de tekst goed moet zien, de versiering past er mooi bij, hele mooie kerstkaart. Ed moet nog 2 weken vervangen en dan zit het er op. Hij is nu wel echt toe aan zijn pensioen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bij deze grote woord stansen moet je inderdaad niet teveel toevoegen, dat is zonde.
    Bij deze stansen is het vooral heel erg en kwestie van leuk dp uitzoeken.
    De slanke boompjes passen er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij blijft mooi !!!!
    Prachtig die stoere letters !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen