donderdag 1 april 2021

52 weeks to Christmas week 13 en Challenge

Na alle rood met grijze kaarten van het KKT van gisteren stromen vandaag de blogs weer vol met kerstkaarten.
Bij 52 Weeks to Christmas willen ze graag een kerstkaart in pastelkleuren zien:

Ik koos voor een papierblokje van de Action waar mooie groen/blauwe pastelkleurtjes in zitten. Het sterrenpapier matte ik op groen/blauw en met dezelfde kleur maakte ik de verticale strook die ik bewerkte met een embossingfolder. Het gestreepte papier matte ik op lichtgroen. Vervolgens de ijsbeer een bijpassende kerstmuts gegeven en een tekstbanner toegevoegd.
Het was een snel klaar kaartje. Ik was gisteren om kwart over 6 thuis van het werk en om half 8 zat ik klaar voor een basketbalwedstrijd van Donar. (na 3x op rij verloren hebben ze eindelijk weer gewonnen!) In de tussentijd gegeten en dit kaartje gemaakt. Als het idee maar in je hoofd zit dan kan het soms snel.

Om 12 uur ben ik er weer met een nieuwe voorbeeldkaart voor de challenge van Marianne Design en vanavond hoop ik bij jullie allemaal langs te komen om jullie kerstkaarten te bewonderen.

19 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje met die leuke ijsbeer, heerlijk van die kaartjes die in je hoofd zitten en er 123 uitkomen.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annenmarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie dp papier leuk die met dat streepje past zo leuk bij de ijsbeer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze is mooi! In pasteltinten en toch echt kerst, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart in de blauwe pasteltinten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje in deze kleuren met lieve ijsbeer, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de ijsbeer, ik heb hem vandaag ook op een kaartje gezet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kerstkaart met die lieve ijsbeer.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke ijsbeer en de kleuren van het papier zijn heel mooi. Leuk dat embossingdeel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fijne,frisse kerstkaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kerstkaartje in pastelkleur. De ijsbeer blijft heel mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt Henriët!
    Bedankt voor het meedoen met de pastel Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kerstkaartje met de leuke ijsbeer
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, mooi papier is dit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kleurtjes op je kaart, Henriët, ik hou van aqua. En die ijsbeer komt mooi tot zijn recht in deze tinten.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kerstkaartje in pastelkleurtjes, de ijsbeer blijft een topper!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52 WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk dit kerstkaartje met die schattige ijsbeer erop Henriët
    zo mooi in deze zachte kleurtjes...
    Bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina|
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen