zondag 6 januari 2019

Nijlpaard

Na het labeltje met de muis van gisteren ben ik inderdaad verder gaan knutselen. Het weer nodigde niet echt uit om nog met manlief te gaan geocachen. Dat doen we een andere keer wel weer.
Voor dit kaartje combineerde ik 2 challenges. Bij Sketch Saturday hebben ze een leuke sketch en bij 2 Sisters on the blog (waar ik net volger ben geworden) willen ze een cijfer op je kaart zien.


Ik combineerde het papier uit 2 blokjes van de Action met elkaar. Het roze papier op de achtergrond en het papier met de driehoekjes komen uit hetzelfde blokje. Het papier met de zilveren hartjes heb ik daar bij gezocht. Het nijlpaard kreeg een feesthoedje op en het het rozet kun je de leeftijd van de jarige zien.

Straks even naar school om alles weer startklaar te maken. Kan mijn collega morgen lekker ontspannen beginnen. Manlief is vanochtend gestart met zijn eerste vroege dienst van dit jaar en zo komen we langzamerhand allemaal weer in ons ritme.


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie papiertjes zeg.
    Volgens mij heb ik dat blokje ook, van de Action.
    Grappig detail, dat feestmutsje op zijn koppie.
    Fijne laatste vakantiedag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met het nijlpaard,ook je papiertjes zijn mooi.
    Vandaag zou het wel mooi weer zijn geweest om te geocachen..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles aan deze kaart is leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppie kaartje, mijn zus en zwager doen ook aan geocachen, grappig.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel handig om de challenges te combineren, doe ik zelf ook vaak. Een heel leuk kaartje heb je gemaakt!
    Leuk dat je volger bent geworden en dank je wel voor je deelname!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd Henriëtte, de kleuren zijn heel erg mooi bij elkaar! Maar ook je muizen label van gister vind ik super!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel goed en creatief 2019. Hele leuke, vrolijke kaart met het nijlpaard. Het label met het muisje is te schattig. Je bent het nieuwe jaar al flink aan de slag geweest dus ik ga even genieten van je kaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje en mooi design papier heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat een enige nijlpaard! Superleuke kaart! Succes met de start na de kerstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, heel leuk, dit nijlpaard! Ik zag hem net ook bij Linda. Mooie papiertjes heb je gebruikt. En begrijp ik het goed dat je morgen nog vrij bent?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is superleuk! Hier is het gewone ritme ook weer aan de loop. Morgen is alles weer gewoon. Heerlijk! Geniet nog even van je vrije dag morgen, voordat je weer aan de slag mag met al die lieve kinderen ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very sweet card! The hippo is so cute and I love the colors you've used! Thank you so much for participating in the Sketch Saturday Challenge #545. Have a good day!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is adorable! I love hippos, so your card makes me smile! The color combo is so bright and cheerful! So happy you joined us at Sketch Saturday! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so cute! Thanks for joining us at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen