zaterdag 7 oktober 2023

Gastdesigner bij Cheerfull Sketches

In augustus stond ik in de top 4 bij Cheerful Sketches met dit kaartje en dus mocht ik al weer gastdesigner zijn:


Ik kreeg weer een mooie digi en een sketch toegestuurd en daar maakte ik bovenstaande kaart mee. Na het kleuren moest ik wel even aan Daphne denken. Ik had namelijk eerste gekleurd en moest er toen nog papier bij zoeken. Andersom was makkelijker geweest. Ik koos papiertje die passen bij de tuinbroek en de strik in het haar. Het dp komt uit 3 verschillende blokken van MD. 2 herfstblokken en een kerstblok. De bloemen op de sketch heb ik vervangen door blaadjes.

Vandaag gaan we weer naar Amersfoort. De verhuizing schiet nu mooi op. Zo leuk om het stapje voor stapje te zien groeien. Wat een voordeel dat in zo'n nieuw appartement alles schoon is en dat er al een mooie vloer in lag. Scheelt een hoop gedoe. Daan haalt de komende week nog de laatste dingen uit Culemborg en dan kan hij daar de sleutel weer inleveren.

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi gastdesigner kaartje met het schattige stempeltje leuk het stipjes dp dat ook voor komt in het strikje
    succes met de verhuizing
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een mooie bijdrage als gastdesigner bij Cheerful Sketches, dankjewel daarvoor. Prachtige papiertjes heb je ervoor gebruikt, het meisje is heel leuk ingekleurd, een supermooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke kaart geworden! Je hebt leuke papiertjes weten te vinden bij je ingekleurde digi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je GD mocht zijn Henriet....mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie GD kaart heb je gemaakt, leuke papiertjes heb je bij de digi gevonden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! En ja ik denk dat het inderdaad makkelijker andersom gaat.
    Maar het is je prima gelukt!
    Succes met het verhuizen van je zoon.
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart die je maakte als gastdesigner bij cheerful.
    Dankjewel voor je bijdrage.
    Zelf vind ik eerst papier zoeken en dan inkleuren makkelijker.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is je goed gelukt om de juiste papiertjes bij de leuke digi te vinden. Mooie kaart geworden!

    Wat leuk dat je mijn fotoblog volgt, er komt nog wel meer van de Wildlands. Vandaag wat paddenstoelen gefotografeerd maar er was nog niet heel veel variatie.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij had een leuke digi Henriët en je hebt haar mooi ingekleurd in vrolijke kleuren. Grappig zoals je de blaadjes laat dwarrelen en je hebt vrolijk dessin-papier gebruikt voor de sketch. Een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooie kaart met de schets gemaakt een leuke figi. Mooi gekleurd.en het is je goed gelukt om er papier bij te vinden. Fijn dat het in Amersfoort zo voorspoedig gaat . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge. Echt prachtig gedaan. Het plaatje is heel schattig.
    Wat fijn dat alles voorspoedig verloopt in Amersfoort. Altijd mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen