dinsdag 10 oktober 2023

It's a boy

Dit kaartje maakte ik al een hele poos geleden maar hij bleef maar in mijn bakje staan. Dat kwam omdat ik de vlekjes van het hertje kwijt ben en zonder vlekjes vond ik hem te kaal.


Totdat ik vorige week bedacht dat ik die vlekjes natuurlijk ook gewoon kon tekenen met mijn gelpen.
Toen ik dat had gedaan de kaart meteen geschreven en meegenomen naar school. Het echtpaar dat bij ons op school schoonmaakt vertelde dat ze (5 weken te vroeg) opa en oma zijn geworden van hun eerste kleinkind. Dat verdient natuurlijk wel een kaartje voor de trotse grootouders.

Ik link deze kaart bij Critter Crazy Challenges en bij Crafty Animals. Daar willen ze zoals altijd een dier in de hoofdrol zien.

Nadat we halverwege september met onze muziekvereniging 2 grote concerten hebben gegeven samen met de beide andere orkesten uit de gemeente Tynaarlo zijn we weer druk aan het oefenen voor het volgende concert. Dat doen we 24 november weer met 2 andere orkesten. Die worden beide ook gedirigeerd door onze dirigent. Dus druk met nieuwe stukken instuderen. Leuk om te doen! 

17 opmerkingen:

  1. Aaah...wat een super schattig kaartje. En de vlekjes maken het inderdaad helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige hertje, vervelend hè als je een onderdeel mist van je stansjes, zo ben ik een vleugeltje kwijt van een eendje, je hebt het met de gelpen goed opgelost
    succes met oefenen voor het concert
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een mooie, lieve kaart! Mag ik eerlijk zijn? Ik vind jouw stipjes veel mooier dan de originele!
    Heb je volgend jaar pas het volgende concert of heb je je vergist en moet er oktober ofzo staan? Fijn om zo met muziek bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewijzigd! Moest 24 november zijn. 1 concert per jaar is wel heel weinig!
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  4. Leuk lief babykaartje Henriët.
    Vervelend als je een onderdeel kwijt bent, maar mooi opgelost toch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje heb je voor de kersverse opa en oma gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap wat je bedoelt, die vlekjes horen er wel bij.
    Goed opgelost, het is helemaal af nu.
    Lief kaartje hoor.
    Jij zit voorlopig weer goed, komende tijd, de avonden worden weer langer, dus leuk om met de muziek hobby bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Henriët,
    Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Prachtig zeg. Die vlekjes heb je goed opgelost. Heel mooi gedaan. Wat leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie kaart voor een opa en edn oma gemaakt. Met een gelpen kun je veel.. Dat zie je maar weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief kaartje met het schattige hertje. Het heeft leuke vlekjes gekregen. Succes met het oefenen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke felicitatiekaart zo met het hertje. Hij blijft mooi. En prima opgelost zo.
    Ik mis de snavel van de ooievaar, die knip ik elke keer maar.
    Succes met repeteren met de muziek.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend mooi geworden. Slim opgelost met de vlekjes. Een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja kan ook best vlekjes tekenen en prima opgelost zo, maar je zou misschien ook "oogjes" in het wit van de andere diertjes kunnen stansen ...pling...idee?! Lief kaartje is het zeker!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms ligt de oplossing zo voor de hand maar denk je er gewoon niet aan. Met getekende vlekjes net zo leuk hoor. Schattig kaartje!
    Succes met instuderen van de muziek!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met het schattige hertje Henriet....mooi dat je hem al gelijk kon overhandigen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief kaartje is het! Dat hertje blijft zo schattig.
    En dat wordt nog goed oefenen! Het is zo 24 november!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super sweet card Jetje! The grandparents will love it. Thank you for sharing with us over here at the Critter Crazy Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    https://2craftycrittercrazies.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen