maandag 9 oktober 2023

Condoleancekaart voor de Liftchallenge

Bij de Liftchallenge hebben ze deze keer een leuke challenge waarbij het de bedoeling is dat je een stans net niet helemaal uitstanst en vervolgens verhoogd en een beetje versprongen opplakt (volgen jullie mij nog?). Op de pagina van de Liftchallenge staat een link naar een heel duidelijk filmpje:


Ik koos voor een achtergrond in roze tinten. De bloem die ik gedeeltelijk uitstanste is van MD net als het witte takje links. Linksboven een libelle met vleugels van vellum. De tekst op een stukje papier in dezelfde kleur gestempeld en verhoogd opgeplakt over de stelen. Van dit stukje papier heb ik de randjes zwart gemaakt met inkt. Nog een paar hele kleine plakpareltjes erbij en toen was het genoeg.

Vanochtend begonnen met een verplichte e-learning cursus. Het had heel wat voeten in aarde voor ik die kon volgen. Eerst kende het programma mijn mail-adres niet terwijl ik wel al een welkomstmail had ontvangen. Toen ik eindelijk in kon loggen kreeg ik steeds de melding dat ik de cursus moest kopen voor 75 euro. Dat was niet de bedoeling want onze stichting heeft een abonnement zodat alle personeelsleden de cursussen gratis kunnen volgen. Dat was vrijdag eindelijk verholpen dus vandaag meteen maar aan de slag. Ik heb de cursus met goed gevolg doorlopen en de bijbehorende toets voldoende gemaakt. Weer een certificaat verdiend.....(waar je verder nooit meer iets mee doet).
De inhoud van de cursus was wel leuk hoor maar zo'n bijbehorend certificaat hoeft voor mij niet meer zo nodig.

14 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart. Grappig hoe je dat maar deels uit hebt gestanst. Geeft een heel grappig effect. Heel erg mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor de liftchallenge. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Tja zo'n online cursus is soms een heel gedoe, maar je hebt het weer volbracht.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie condoleancekaart.
    En ja...zie er altijd weer tegenop. Niet tegen de e-learning zelf, maar al het gedoe eromheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en stijlvolle kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie condoleance kaart Henriët.
    Leuk gelift.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie condoleance kaart met deze techniek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw condoleance kaart is heel mooi geworden, ik heb het filmpje ook gekeken, het geeft een leuk effect.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige en stijlvolle kaart.
    ach ja weer een beetje wijzer geworden van de e-learning?
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie condoleancekaart, je hebt mooie stansen voor deze techniek uitgezocht.
    Heel herkenbaar, zelfs met mijn beroep worden we verwacht e-learnings te volgen en wat ze vertellen is dan meestal zo vanzelfsprekend dat ik het meestal zonde van mijn tijd vind, heel soms zit er wat interessants tussen. Vaak raakt ook nog de uitslag van de toets kwijt, dan zegt het systeem dat je de learning niet gevolgd hebt. Nou ja, jij hebt hem weer achter de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jazeker volg ik het nog, maar dat komt misschien ook omdat ik het filmpje al bekeken heb😉.
    Mooi kaartje, de kleuren passen goed bij de genegenheid waarvoor de kaart is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, ook voor een condoleancekaart is deze techniek zeer geschikt. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi subtiel condoleance kaartje! Goed idee om met deze techniek dit soort kaartjes te maken. Dankjewel voor het meedoen met de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed idee om er een condeleance kaart mee te maken! Mooie zachte tintjes heb je gebruikt. Bedankt weer voor je leuke inzending en het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen