donderdag 26 oktober 2023

52 weeks to Christmas week 43

Vandaag een kaartje dat heel veel lijkt op die van vorige week maar nu geen uiltjes op de tak maar de nieuwe vogeltjes van MD:


De vogeltjes nu gemaakt in roze met grijs. Het papier komt weer uit het nieuwe kerst/winter blok van MD.
Natuurlijk link ik deze kaart ook weer bij 52 weeks to Christmas.

Op het moment dat ik dit berichtje schrijf zit er een roodborstje op de schutting bij ons keukenraam naar binnen te kijken. Net of hij het kaartje met zijn vriendjes even komt bewonderen. Dat roodborstje is een vaste bezoeker van onze tuin. Net als twee koolmeesjes en heel veel musjes. Maar zo gauw de mussen verschijnen is het roodborstje weer verdwenen. Dat is de schuwste van het hele stel.

28 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Oh, de vogeltjes zijn toch zo leuk he. Echt prachtig. Je hebt ze weer prachtig gecombineerd. Heel mooi gedaan. Ik vind roodborstjes altijd zo mooi om te zien, alle vogeltjes trouwens hoor. Haha. Maar roodborstjes hebben iets bijzonders voor mij.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig! Gezellig zo de vogeltjes in de tuin
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes, gezellig vogeltjes in de tuin van de week zaten er bij ons 2 koolmeesjes op het balkon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven leuk de vogels op de kerstkaart, zag al pimpelmezen
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke al die vogeltjes rond het huis.
    Maar ook je vogeltjes kaart is prachtig.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met de roodborstjes op de tak. Hier ook veel vogeltjes in de tuin, waaronder ook een roodborstje. Alle andere vogeltjes zijn veel brutaler dan het roodborstje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje met de vogeltjes henriet....je hebt ook prachtig papier gebruikt en dan heeft zo'n kaartje niet veel meer nodig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart schattig die leuke vogeltjes op de tak.
    Hier ook heel veel musjes kool en pimpelmezen ...wat merels....en ook een roodborstje, maar wij hebben een dappere (zeg maar "de baas") roodborst, zelfs de merels gaan voor hem aan de kant.
    Gezellig dat je er bij bent deze week,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de vogeltjes. Ik zal mijn oude vogeltjes ook weer eens te voorschijn halen. Wij hebben ook veel vogels in de tuin…. Koolmeesjes, pimpelmeesjes, vonkjes, mussen ook een roodborstje . Een boomklevertje.. en vogeltjes die we niet zo goed herkennen winterkoninkje.?. Ook grote vogels vliegen bij ons in de bomen. Dus wij genieten daar erg van . De vlaamse gaai de specht af en toe. Eksters… dus veel vogels . Jullie nog maar lekker genieten in België. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met die lieve vogeltjes, Henriët! Ze staan ook op mijn verlanglijstje. Roodborstjes zijn zo schattig om te zien, ik vind het altijd heel leuk als we er een in de tuin hebben en ik zie ze geregeld als ik naar mijn werk fiets, door het bos.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTXC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk met de vogels !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schattige kerstkaart heb je weer gemaakt met die leuke vogeltjes.
    Bij mij komen nooit kleine vogeltjes alleen maar meeuwen, eksters en kraaien.
    Dus geniet er maar van.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk kaartje met de vogeltjes! Wij hebben hier alleen af en toe koolmeesjes op het balkon, geen roodborstje helaas!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aja leuk deze vogeltjes, bij ons zit ook een roodborstje en koolmezen. het winterkoninkje heb ik nog niet gezien
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk kaartje met deze vogeltjes! Ik kan daar ook zo van genieten als er mooie vogeltjes zijn in de tuin! en een egeltje komt ook regelmatig bij ons in de tuin! Zo leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart met de leuke vogeltjes, hier hebben we ook vogels in de tuin zo leuk!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleurencombinatie voor die lieve vogeltjes. Ze zijn schattig. Een mooie kerstkaart Henriët. Ik kijk ook graag naar de vogeltjes in de tuin en probeer ze ook altijd te lokken met zaadjes etc.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik sta in je spam Henriët :(
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief kaartje met de mooie stans van de vogeltjes, genieten hoor alle vogels in de tuin.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat is deze leuk en zo lief die 2 vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dat toch mooi, grijs met roze.
    Het is een heel leuk kaartje.
    Leuk hè, vogeltjes in je tuin. Voer je ze in de winter ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo schattig deze roodborstjes. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart, prachtige kleurencombi!
    Ik heb juist een heel brutaal roodborstje dit jaar en ik heb er dan ook al een mooie serie foto's van kunnen maken. Hij zat heel hard te zingen :-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn die vogeltjes weer leuk! Ze staan echt te sheinen op de kaart. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Enige kaart is het en ik ben weg van de kleuren! ZO mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart met de mooie vogeltjes. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt voor dit ontzettend leuke kaartje.
    Het lijkt me wel een leuk gezicht, die kleine vogeltjes allemaal in je tuin.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen