maandag 16 oktober 2023

Goed bezig

Door kennissen ben ik gevraagd een kaartje te maken voor hun kleinzoon. Hij heeft zich geplaatst voor het NK BMX volgend jaar:


Ik vond het wel leuk om hiervoor een leeuw te gebruiken en rondom de leeuw plakte ik goudkleurige bladeren. Het lijkt een soort lauwerkrans. De tekst 'goed bezig' vond ik er wel bij passen.
De opdrachtgevers waren blij met het kaartje en ik hoor vast binnenkort ook nog wel wat hun kleinzoon er van vond.
Ik link deze kaart bij Carlins Kaartenparadijs waar ze iets op je kaart willen zien dat begint met de letter L (Leeuw) en bij Do-Al(l) Kreatives. Daar willen ze bladeren zien op je kaart. Geen idee of mijn kaart mee mag doen want de bladeren zijn natuurlijk niet het hoofdonderwerp van de kaart maar er zijn wel bladeren op mijn kaart te zien.

Vandaag hadden we een studiedag met het hele team. We zaten in Roden voor de afwisseling. Het was interessant en gezellig en we hebben weer een hoop bagage om vanaf woensdag in de praktijk toe te passen. Daar houdt ik van! Morgen de hele dag vrij en dan woensdag en donderdag nog werken en dan begint de herfstvakantie. Doordat wij laat vakantie hadden en dus ook laat weer zijn gestart heb ik het idee dat we het schooljaar nog maar net weer zijn begonnen. Maar dat mag de pret niet drukken en ik zal volgende week niet minder genieten van mijn weekje vakantie!

20 opmerkingen:

  1. Hele mooie, stoere kaart! Heerlijk vooruitzicht weer een weekje vrij. Werkse nog even en alvast een fijne vakantie

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een leuke stoere kaart voor zo iets Henriët.
    Nog een weekje werken en dan genieten van een weekje vakantie.
    Hier is het nu herfstvakantie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart. Zo leuk die leeuw.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'L' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave en stoere kaart heb je gemaakt met de leeuw en de krans om het plaatje heen. Bijna vakantie, geniet er van,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met leuke leeuw in de hoofdrol!
    Fijne vakantie,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een leuke, stoere kaart geworden. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje! En stansjes van een BMX heb ik ook niet....
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK...Lekker he, dat aftellen naar de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker, weer een week vrij!
    Je kaart is heel stoer, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super stoere jongenskamer!! Gaaf met die leeuw.
    En fijn zo'n goede cursus waar je wat aan hebt.
    Geniet van je vakantie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe en stoere jongens kaart met deze mooie leeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart weer. Heel leuk gedaan. Wat fijn om alweer bijna vakantie te hebben. Lekker van genieten hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke stoere kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke stoere kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart met die stoere leeuw. De gouden bladeren krans maakt het een echte winnaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met de stoere leeuw en het leuke dp leuke de bladeren erom heen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed zeg, en bijzonder.
    Zeker een kaartje waard en dan is er niks leukers dan een zelf gemaakte kaart te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit gaaf gemaakt Henriët. Stoer en toch speels, ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, that's a really great card. I love the way you created your card. The lion is so cute and framing it with all the leaves of a palm tree is a beautiful idea. The colors you choose look really beautiful. It suits the lion so well.
    Thank you for participating in the current challenge from Do-Al(l) Kreatives.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pretty make with this great papers! Love the lion...

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen