maandag 12 juni 2023

Veel plezier

Voor onze jongste zoon maakte ik een kaart voor zijn vakantie. Hij gaat hiken met een groep vrienden.


Op mijn stapeltje al gemaakte achtergrondjes lag er eentje met stoer papier. Op de cirkel staan allemaal woorden die passen bij een actieve vakantie (adventure, moon, stars, mountains, deram, trees, backpack, hiking enz.) Uiteindelijk zie je daar niet heel veel meer van, maar het staat er wel!
Ik had nog een papierblokje van MD liggen (PK9176) met daarin ook van die uitdrukfiguurtjes. Daar koos ik er 3 van. Ik knipte wel een stukje van de witte randjes af want die waren me te breed. Nog een paar boompjes gestanst en er een tekstje bij geplakt die ook in hetzelfde setje zitten.

Ik laat deze kaart meedoen bij 2 Sisters on the blog waar ze een mannenkaart met hobby willen zien, Hobbyshop Veldmaat vraagt een mannenkaart, bij KIC vragen ze sport op je kaart (hiken) en bij Scrapping4fun is het thema mannen/jongens. En tot slot doe ik mee bij Creaties Suzan op Facebook. Daar willen ze ook een mannenkaart zien.

Vandaag een paar huishoudelijke klussen en even koffie drinken bij mijn vader. Die zijn net terug van een weekje vakantie in Duitsland. Waarschijnlijk maak ik ook nog wel even tijd vrij om te knutselen. Dat zien jullie dan later deze week wel voorbij komen.

14 opmerkingen:

  1. Super leuke mannenkaart voor je zoon Henriët.
    Lekker stoer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stoere kaart voor je zoon leuke plaatjes heb je gebruikt en een leuke layout
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie mannenkaart. Superleuk samengesteld. Een echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een leuke mannenkaart. echt heel mooi gedaan. Leuk met die plaatjes en een mooie achtergrond.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke sportieve kaart voor zoonlief!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart voor je zoon!! En het past allemaal zo mooi bij elkaar.
    Geniet van je relaxdag en een fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hebben vandaag dezelfde blogtitel. Jouw kaartje is leuk voor een hiker. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tafereeltje op deze stoere kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie stoere kaart, handig zo'n stapel achtergrondjes.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart voor je zoon .
    Leuk de vakantie in detail.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke kaart voor je zoon, heel toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat zal in de smaak vallen bij je zoon. Zo leuk een hikerkaart.
    Dank je wel voor je kaartje. hij hangt aan de lijn in de kamer...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je voor je zoon gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog en KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen