donderdag 22 juni 2023

52 weeks to Christmas week 25

Gelukkig had ik maandag nog even tijd om een kerstkaart te maken voor 52 weeks to Christmas. Er lag nog een achtergrondje van de Liftchallenge van een poosje terug en daarmee maakte ik de volgende kaart:


De tekst in goud bovenaan en daaronder de 2 vogeltjes. Dat was denk ik een van de eerste stansen die ik kocht van MD. Nog 3 boompjes erbij en toen was het tijd om te koken. Ik ben niet helemaal tevreden over deze kaart maar voor deze week is het wat het is.
ik laat deze kaart ook meedoen bij de X MAS challenge wwar ze tekst als focal point willen zien.

Vanavond ga ik in de herkansing voor de zeehonden.....of er moet weer iets anders onverwachts tussen komen. We gaan het zien!

20 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de vogeltjes op deze achtergrond. De foto's houden we gewoon te goed.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vogeltjes zijn nog steeds leuk, vind ik. Je kaart is wat mij betreft goed geslaagd, ik vind de kleuren erg mooi!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de schattige vogeltjes leuk dat je het dp in de vogeltjes terug laat komen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart. Schattig met die vogeltjes zeg. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje is dit Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke en vrolijk kaartje...
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met deze twee vogeltjes. Ik dacht afgelopen week ook aan deze vogeltjes. Zal ze ook een weer uit het stof halen want ze zijn erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke kerstkaart met de vogeltjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kerstkaart met de lieve vogeltjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met de prachtige vogels en het mooie papier op de achtergrond. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ans Gilbert22 juni, 2023

    Wat een mooie kerstkaart in mooie kleuren, leuk met de vogeltjes erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart, Henriët. Leuke achtergrond sketch, die vogeltjes zijn ook nog steeds leuk en mooie kleuren.
    Succes met de zeehonden.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ik vind het een mooie kerstkaart Henriët. Mooie kleuren en die vogeltjes zijn zo leuk, net of ze elkaar een kusje geven.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Liefelijke vogeltjes zijn het, je hebt er een leuke kerstkaart mee gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje is het! En ik heb wat posten van je gemist zie ik. Ik zal zo even teruglezen. Je kaart van het moodboard zag ik al. Die is heel gaaf. En Bert Visscher in Apeldoorn, wel een mijl op 7......en dan was je dus vlakbij mij. Maar ach, dat heb je dan natuurlijk wel over voor zo'n heerlijk avondje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)

    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor.
    Ik moet nu toch echt ook maar eens wat Kerstkaarten half gaan maken, want anders kom ik straks, in de zomer vakantie, in de problemen dan heb ik niks om te laten zien.
    En, gelukt, naar de zeehonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kaart heel leuk, je hebt een mooie kleurencombinatie gemaakt en de vogeltjes staan er mooi op.
    Ik ben benieuwd of het vanavond gelukt is met de zeehonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk die vogeltjes !!!!!
    Mooi geheel !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen