donderdag 15 juni 2023

52 weeks to Christmas week 24

Vandaag is het al weer de 15e. We zitten halverwege juni. Nog een week en dan hebben we de langste dag al weer gehad. En het is natuurlijk donderdag dus weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Het werd weer een kaart met een achtergrondje dat al klaar lag te wachten. Dit was de laatste dus ik moet in het weekend maar weer even een voorraadje aanleggen.
Deze keer komt meneer Mol weer eens boven de grond kijken. Het heeft flink gesneeuwd, dat zie je wel aan zijn molshoop. De volgende keer zal ik zorgen voor een warme sjaal!

Vanavond ga ik naar Termunten waar je op De punt van Reide zeehonden kunt bewonderen vanachter de zeehondenkijkwand. Ik heb uit betrouwbare bron dat het er momenteel een drukte van belang is. Ik hoop daar natuurlijk weer mooie foto's te maken. Ik houd jullie op de hoogte!

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met meneer Mol, tof dat hij in de winter even boven uit de sneeuw komt. Fijne dag bij de zeehondjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch, volgens mij heeft meneer mol lang geslapen en i hij verbaasd dat het al heeft gesneeuwd
    veel plezier bij de zeehondjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een prachtige kaart weer. Heel leuk gedaan. Mooie achtergrond ook, handig dat die al klaar lag. Veel plezier bij de zeehonden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi !!!!
    Geniet vandaag !!!
    Gaan de foto's wel zien !!!
    Groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ee leuke kerstkaart met de mol. Veel plezier vanavond. Hopelijk kun je mooie foto's maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en hopelijk zie je lekker veel zeehonden!
    Veel plezier en groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig kaartje Henriët met de leuke mol!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje is het! Die mol doet het goed op kaartjes en in elk jaargetijde.
    Ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen