woensdag 7 juni 2023

Gastdesigner Cheerful Sketches

Met mijn kaartje met retro papiertjes en de hond kwam ik in de top 4 te staan bij Cheerful Sketches en dat betekent dat ik vandaag gastdesigner mag zijn voor de nieuwe challenge.
Ik kreeg een digi en een sketch met het verzoek daar een kaart mee te maken:


De digi leverde mij eerst wel wat hoofdbrekers op maar toen ik eenmaal bezig was met inkleuren viel het best wel mee. Ik heb het donkerrood en oranje dat ik gebruikte om in te kleuren terug laten komen in het dp. Het bloemenpapier uit het blok Springtime van MD vond ik er ook mooi bij passen.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij het blog Kleuren met kleurpotloden.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!! En het inkleuren is prima gelukt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart zeg. Echt prachtig gedaan. De digi heb je heel mooi gekleurd. Hele leuke kaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en mooi ingekleurde stempel, leuk dat e kleurtjes terug komen in het dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Henriët.
    Het kleuren is goed gegaan.
    De ene keer lukt het mij ook beter als de andere keer.
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart, je hebt de dame heel mooi gekleurd. Het dp past er zeker heel goed bij, een mooi voorbeeld voor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kleuren is je goed afgegaan hoor. Top kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou....wat leuk gedaan Henriet.....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart en mooi die digi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat van die hoofdbrekers ken ik, ik was daar nu ook gastdesigner. Toch een mooi resultaat hoor en bedankt voor je deelname bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart is dit geworden.
    Ik vind het juist zo leuk van gast designer zijn, dat je vaak uitgedaagd wordt door iets wat je zelf niet gauw zou kiezen.
    Je hebt het mooi gedaan, gewoon beginnen en voor je het weet heb je een mooie kaart.
    Bedankt dat je gast designer wilde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie kaart Henriette

    Bedankt voor het meedoen bij
    kleurenmetpotloden.blogspot.com DT Member
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, fijn dat je gastdesigner wou zijn én de digi gebruikt hebt, de uitdaging is goed gelukt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen