zondag 11 juni 2023

Van harte voor de Liftchallenge

Houden jullie het nog uit met het warme weer?? Ik wissel buiten in het bubbelbad (waarvan de verwarming even uit staat) af met binnen knutselen. Daar is het koeler dan buiten.
Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor de Liftchallenge . Het is de bedoeling dat je een kaart maakt met de focus op gestanste teksten;


Ik gebruikte de grote label van MD. De basis sneed ik uit lichtgroen en het andere deel uit wit. Bij de Action kocht ik een poos geleden een blokje met papiertjes in allerlei tinten groen. Daar koos ik er 6 uit en stanste daar steeds 'van harte' uit. Die plakte ik onder elkaar van licht naar donker en het geheel werkte ik af met klavertjes.
Deze komt morgen aan het verjaardagscadeau van een collega te hangen.

Donderdagavond stapte ik rond een uur of 8 op de fiets om richting Anderen te fietsen (20 minuutjes vanaf ons huis). Daar zijn 2 velden vol met papavers en korenbloemen en daar wilde ik heel graag foto's van maken. Ik hoop dat jullie nog even tijd hebben want ik vind het moeilijk kiezen dus er volgt nu een hele serie:
















Hopelijk genieten jullie net zo van de foto's als ik donderdagavond heb genoten. Ik heb een hele poos op de grond tussen de bloemen zitten genieten van de kleuren, de zoemende insecten en de rust. Heerlijke zulke genietmomentjes!

16 opmerkingen:

  1. Je label is hartstikke leuk geworden! Al vraag ik me af of de kleuren van mijn telefoon wel kloppen, want voor mij is je kaart eerder blauw dan groen.
    Je bloemenfoto's zijn prachtig! Ik snap best dat je niet kon kiezen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige labelkaart voor de lift challenge .
    Je foto's zijn Prachtig met de klaprozen en korenbloemen
    Ik vind dat prachtig en geniet er van bij een fietstocht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi label leuk idee om de teksten zo te verwerken
    wat een mooie foto's heb je gemaakt echt genieten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto’s…love the poppy’s’
    Je kaart is ook top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi labelkaartje met de teksten, zeer geslaagde lift! Mooie foto's van je klaprozen en korenbloem! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTERENDE foto's heb je gemaakt Henriet....heel MOOI!
    En je labelkaartje vind ik ook heel erg geslaagd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk je lift op deze label Henriët! Ik wordt heel blij van je prachtige foto's en snap dat je niet kon kiezen...wat zul je genoten hebben van dit natuurschoon!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk label, dat zal je collega wel waarderen.
    Prachtige foto's van de bloemen, ik geloof onmiddellijk dat je ervan genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk je label !!!!! 🏷️
    De foto's zijn super mooi !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's! Ik kan altijd zo genieten van die mooie bermbloemen.
    En wat een leuk label heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel tof "van harte" label in de verlooptinten. Je foto's zijn stuk voor stuk schitterend! Wat een kleurenpracht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart is het voor de liftchallenge! En zeker heb ik genoten van je foto's! Ik bekeek ze en dacht: je kunt er wel kaarten mee maken! Je eigen knipvel. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend leuke kaart voor de liftchallenge. Prachtig gedaan. Die foto's van die klaprozen en korenbloemen zijn echt geweldig. Wat fijn dat je ze deelt hier op je blog. Ik heb vorig jaar bloemenmix gezaaid en dit jaar zijn er opnieuw korenbloemen en klaprozen gekomen. Het grappige van de klaprozen is. 's ochtends heb je klaprozen. Aangezien het beste waait telkens. Laten de klaprozen s' avonds hun blaadjes vallen. Om de volgende dag weer nieuwe klaprozen te hebben. Zo leuk. haha. Prachtige bloemen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige foto's, zo mooi die bloemen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende foto's. Het is altijd zo'n mooi gezicht alles zo bij elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie dat de kleurtjes voor je label geinspireerd zijn door je bubbelbad Henriet! Hij is super leuk geworden. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en je fotoserie is prachtig! Ik kan me voorstellen dat je niet kon kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen