maandag 19 juni 2023

Moodboard bij 4-Seasons

Voor mijn kaart van vandaag heb ik mij laten inspireren door het moodboard van het 4 Season Challenge blog:


De roze flamingo trok meteen mijn aandacht en ook het ijsje heb ik terug laten komen. Verder gebruikte ik de roze, groene, gele en blauwe kleur. Dit is wat ik er van maakte:


Een heerlijk zomers kaartje dat helemaal past bij het zomerse weer van de afgelopen tijd. De beer dobbert nu lekker even rond op het water terwijl ze een ijsje eet. Op het strand ligt haar handdoek met emmertje en schepje en haar flippers. Volgens mij heeft ze het wel naar haar zin!

Jullie zitten vast te wachten op mijn zeehonden foto's. Maar die zijn er niet want de dag verliep vorige week donderdag iets anders dan gepland. Tussen de middag kreeg ik een appje van manlief of ik 's avonds mee zou willen naar Bert Visscher. Een vriendin die in Ede woont had door omstandigheden 2 kaarten over. Nou, je snapt vast wel dat ik ja heb gezegd. Alleen was de voorstelling in Apeldoorn, dus we moesten op tijd weg en waren pas laat weer thuis. Maar wat hebben we gelachen!!
De zeehondenfoto's houden jullie tegoed. Daar ga ik later deze week tijd voor vrijmaken.

14 opmerkingen:

  1. Hele mooie. Zomerse kaart heb je gemaakt. Fijn dat jullie een mooie avond hadden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die zomerse sfeer op je kaart en ook mooie stansen heb je gebruikt! Bertje Visscher is zo hilarisch druk en bezig mannetje maar ik moet ook altijd zo om hem lachen, heerlijk zo'n avondje uit!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Zomersekaart Henriët.
    Toch ook een leuke avond gehad, al was het anders dan gepland.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke zomerse kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het schattige beertje in zijn flamingozwemband wat geniet hij van zijn ijsje leuk dp en leuk details heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een gave kaart gemaakt volgens moodboard, leuk het beertje met ijsje in de flamingo zwemband.
    Oh Bert Visscher, die vind ik ook geweldig, maar man man, wat is hij druk. Wat zullen jullie genoten hebben,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow wat een leuke kaart volgens het moodbord Henriët!! Echt heel mooi gemaakt. En ja Bert klinkt als een gezellige drukke avond. En geniet dan deze week maar lekker van de zeehonden.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke kaart. Prachtig gedaan met de kleuren. En lekker vrolijke kaart. Wat gaaf dat je zo lekker last minute naar Bert Visscher kon en hebt genoten. Fijne dingen in het leven.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke zomerse relax kaart! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dees is zo leuk, tof gedaan

    Very sweat card.

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn

    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)

    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke zomerse kaart, het past perfect bij het huidige weer.
    Wat leuk, zo'n plotseling avondje uit, een echt cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk bedacht en wat leuk uitgevoerd.
    Ik sta op een camping aan het Veluwemeer en daar dobbert ook iemand rond in een flamingo zwemband. Weliswaar geen beer, maar een mens, maar toch

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (Ik klikte per ongeluk op verzenden......)
      Op jouw kaart klopt het helemaal, echt een zijdeur tafereeltje.
      Leuk Bert Visser!!!!
      Wij hebben kaartjes voor in November, kreeg ik van Andy voor mijn verjaardag🥰

      Verwijderen
    2. Sjonge jonge..... zijdeur tafereeltje??
      ZOMERS moet dat natuurlijk zijn.

      Verwijderen