zaterdag 29 januari 2022

Uitdaging met GerJanne

Vandaag is het al weer de laatste zaterdag van januari en dus tijd voor de maandelijkse uitdaging met GerJanne. Deze keer was GerJanne aan de beurt om de opdracht te bedenken en het werd deze keer een bingo kaart. Dit is wat ik er van maakte:

  

blauw

 

 

water

wit

cirkel(s)

 

 

geel

embossing

inkt

 

 

(zee)dier(en)

sterren

   
Ik koos voor het rijtje blauw-cirkels-inkt (verticaal links) en maakte met twee kleuren blauwe oxide inkt een achtergrond. Daarop kwamen witte cirkels als waterbubbels. Om het water effect te versterken maakte ik met een stencil en blauwe inkt de watergolfjes. Toen had ik ineens nog een bingo: blauw-water-wit (horizontaal boven). Op de kaart kwamen vissen, een schildpad en zeesterren en toen had ik weer een aantal bingo's: inkt-zeedieren-sterren (horizontaal onder) en water-geel-zeedieren (verticaal midden) en inkt-geel-wit (diagonaal). Toen kon ik het niet laten om op een labeltje de tekst te embossen met embossingpoeder en toen had ik alle bingo's die er mogelijk zijn. Hoe leuk is dat!

Ben je nu ook nieuwsgierig hoeveel bingo's GerJanne op haar kaart heeft verwerkt en wat ze precies gemaakt heeft, kijk dan ook even op haar blog.

20 opmerkingen:

  1. Geweldig alles gebruikt een hele mooie kaart Henriët, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke onderwaterkaart Henriët.
    Leuke uitdaging samen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, herkenbaar!! Zo werkt dat bij mij ook, dan kan je niet meer ophouden met iets.
    (Zo werkte mijn man afgelopen week in Best, nou dan weet je het wel, de hele dag "best ver weg, best gezellig hier, best fijn gewerkt, ik vind het best" enz enz, om bijna gek van te worden, haha)

    Je kaart..... zou ik bijna vergeten, BEST onhandig van mij, oh jee.......
    De achtergrond is goed gelukt, het effect van het water komt goed over.
    Een onderwater tafereel is altijd leuk vind ik, je kan het zo mooi aankleden, ik bedoel, met sterren en plantjes, leuk.
    En de bubbels passen mooi, dat effect is zeker ook geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het gezellige onderwater tafereeltje, hoe krijg je het voor elkaar om alle rijtjes te gebruiken knap hoor,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke onderwaterkaart heb je er met de Bingo uitdaging van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Ja, dat zou mij ook de eer te na zijn om net niet alle bingo's vol te maken, haha. Ik zat al te kijken voor ik gelezen had, ik zag de embossing niet en vond dat al jammer, gelukkig zit het er wel. Het is een heel gave kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke kaart met deze volle bingo!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah... hij is superleuk geworden! Leuk te lezen hoe het ontstond en dat je op het laatst ook nog de embossing hebt toegevoegd om de kaart vol te krijgen. En inderdaad was water bij mij wat moeilijk. Ik wilde het beertje ook niet laten huilen of zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jouw kaartje is heel erg leuk geworden Henriet!
    En wat een GAAF kaartje heb je voor Nelleke gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gezellige kaart met alle bingo’s…top gedaan!
    Leuke uitdaging!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kaartje is tof en leuk die uitdaging met GerJanne
    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke onderwater kaart. Jullie hebben elkaar leuk uitgedaagd. Gezellig
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo tof het verhaal bij de kaart! En gewoon alle combinaties! Proficiat met je Bingo DeLuxe! Heel leuke kaart! Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk opdracht. Super mooi geworden!
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart. Dat deze dan ook nog voldoet aan de hele bingokaart is helemaal tof. heb je nu ook een prijs gewonnen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Henriët, superleuk dat je alle bingo's hebt gehaald.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat goed zeg dat je alle bingo rijtjes op je kaart hebt gebruikt. Het is een super leuke kaart geworden. Gezellig hoor dat jullie elkaar elke maand uitdagen met een opdracht voor een kaartje. Ik ga ook even kijken bij Gerjanne ben benieuwd wat zij gemaakt heeft.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bingo! wat goed gedaan zeg. leuke kaart geworden
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is superleuk en kamp dat je een volle bingokaart hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen