donderdag 13 januari 2022

Marianne Design Challenge 286

Vandaag starten we met challenge 286 op het Marianne Design Challenge blog. Deze keer wil Anita graag een watervalkaart/album zien. Zo op het eerste gezicht lijkt het misschien een moeilijke opdracht maar met de vele filmpjes die je kunt vinden op internet is het prima te doen.


Ik ben aan de slag gegaan met stansjes uit de januari collectie gecombineerd met iets ouder papier en het ijsbeertje.
Als je aan het touwtje trekt krijg je het volgende te zien in de waterval:




Gebruikte materialen:
PK9174: Pretty Papers Bloc Springtime
COL1504: bloemen van Marleen
LR0745: lieveheersbeestjes
CR1575: cirkel veel liefs
CS1087: stempels lieve teksten
COL1502: ijsbeer

Je kunt jouw watervalkaart insturen tot woensdag 26 januari. En zoals altijd zijn er weer leuke prijzen te winnen.

18 opmerkingen:

  1. Een mooie waterval-kaart Henriët, dat leuke beertje kijkt heel verbaast toe hihi. Mooi die zachte kleurtjes. Het is hier in Brabant weer zo'n grijze kille mistige dag dat zo'n zonnestraaltje heel welkom is :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan! Ik ga eens op zoek naar een goed filmpje.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart waar je veel leuke stansen op hebt verwerkt, een feestje voor de ontvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke watervalkaart Henriet, goed gelukt,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt Henriët is best wel een projectje maar heel geslaagd zoals je het hebt gemaakt!!! Mooi weer de nieuwe stansjes...so sweet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke watervalkaart Henriet , mooi in pastel
    Leuke nieuwe stansjes gebruikt helemaal toppie
    Fijne avondgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke waterval kaart in deze kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toevallig zat in vanmiddag aan zo'n kaart te denken...... maar ik kon mijn er nog niet toe zetten.
    Heel erg leuk, maar veel werk, had ik even geen zin in.
    Nu zie ik deze, wauw, zo leuk, ik word er helemaal door aangestoken.
    Leuk gemaakt, lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie waterval kaart , dat ik de uitdaging las dacht ik wat een klus , en volgens mij ben je hier ook wel een tijdje mee bezig.
    Vind deze erg mooi en leuk om het beertje aan de zij kant te zetten.
    Leuk met de nieuwe bloemetjes erop.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige watervalkaart met de beer tussen de bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een leuke waterval kaart geworden. Leuk zo met de beer erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knappe watervalkaart! Best bewerkelijk. Ik heb er een paar manen geleden eentje geprobeerd, maar dat was en mislukking. Zo de prullenbak in! Heel mooi aangekleed en wat leuk wat er te voorschijn komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie watervalkaart Henriët.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie watervalkaart met die gave bloemetjes en beer.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ja en misschien dat je zoon wel precies op 26 januari jarig is op de KKT dag. (Fijn dat de jouwe klaar is, ik moet nog beginnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige watervalkaart. Dat beertje blijft ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen