vrijdag 7 januari 2022

Huisjes

Op het 4 Season Challenge Blog willen ze graag een huis of huisjes zien deze maand.
Nu had ik een label nodig voor aan een bloemetje voor kennissen die sinds kort in hun nieuwe huis wonen dus ging ik weer aan de slag met mijn scraplings:



Het werden er weer 4 en zo heb ik 3 nog op reserve. Het label linksboven ging aan de bloemen.
De achtergrond heb ik bewerk met een embossingfolder. Dus laat ik ze ook meedoen bij Creaties Suzan op Facebook want daar willen ze graag zien dat je een embossingfolder gebruikt..

Ruim voor de kerstvakantie begon ik te haken aan een mandala van 1 meter doorsnede. Toen ik hem klaar had en in de ring wilde opspannen lukte dat niet. Hij lubberde aan alle kanten. Toen maar helemaal uitgehaald en het patroon wat aangepast (steeds wat minder lossen in de lossenboogjes). De laatste week van de kerstvakantie had ik hem weer af en nu paste hij prima in de ring:


Hij staat nu tijdelijk in het zijraam beneden in de kamer maar hij krijgt een definitieve plek boven op onze slaapkamer. Nu nadenken over mijn volgende haakproject(je).

19 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaartjes, goed bedacht. Steentjes passen heel goed bij huisjes.
    De mandala is prachtig! Een hele klus, zeker als je hem 2x haakt, maar dan heb je ook wel wat moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je scraplings zijn erg leuk geworden.
    Je mandala vind ik super, ik vind dat zo'n prachtig patroon en ook nog in mijn lievelingskleur, heel mooi gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie scraplings Henriët, en wat een geweldig mandala prachtig, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke minikaartjes en een prachtig kleed in een ring, als deze op tafel had moeten liggen had je hem niet overnieuw hoeven te haken :-)
    Petje af voor dit schitterende werkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bloemen kaartjes , maar je mandala haakwerk vind ik PRACHTIG.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke scraplings heb je gemaakt!
    O ja, haken deed ik vroeger ook heel veel!
    Heel mooi heb je het gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent lekker bezig.
    Alweer 4 scraplings en ze zijn weer super leuk!
    Altijd fijn om ze op voorraad te hebben.
    Wat knap dat je weer begonnen bent aan je handwerk project!!
    Het is prachtig, eerlijk is eerlijk, maar om het helemaal uit te moeten halen en opnieuw te beginnen, brr, ik krijg er de kriebels van.
    Je hebt het goed gedaan, het is echt een mooi kunstwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bezig hoor. Wat een leuke labels zijn het geworden. Echt heel gezellig. Die embossing folder is echt super gaaf zeg. Heel mooi bijpassend. Je gehaakte mandala is echt heel erg mooi geworden. Tof hoor.
    Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond de huisjes al leuk, maar toen ik de mandala zag, kon ik niks anders zeggen dan : Wauw!! Prachtig! Je tweede poging werd beloond , het is wonderfull. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi en vrolijk kaartje.
    Maar je mandala is ook geweldig. Succes met je volgende project.
    Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke scraplings. Je haakwerk ziet er erg leuk uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie scraplings, leuk die steentjes op de achtergrond
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Je haakwerk is ook erg geslaagd!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooo... een meter doorsnee, dat is nogal wat. Leuk om hem in je slaapkamer te hangen. Mooie wanddecoratie.
    En deze scraplings zijn ook weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, prachtig gemaakt die mandala! Erg gaaf! De scraplings zijn ook leuk, maar de mandala steelt toch de show wat mij betreft. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke verhuiskaartjes heb je zo gemaakt.
    En wat is je mandala mooi geworden, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie scraplings met de huisjes erop ze zijn zo leuk om te maken, ik ben bezig met een paar met vosjes die komen van de week wel een keer langs
    je mandala is ook mooi geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je weer lekker bezig geweest Henriet....je hebt hele leuke scraplings gemaakt!
    En het haakwerk....wow....wat mooi gedaan!
    Ik heb laatst ook iets gehaakt terwijl de kleinkinderen met de Lego aan het spelen waren....zo gezellig om erbij te zittenen zoiets te doen!
    Misschien laat ik het binnenkort ook wel zien....ik denk altijd dat een ander het beter kan en dan durf ik het niet meer te laten zien....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke scraplings Henriët en wauw wat een gave Mandela heb je gehaakt, mooie kleur ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke scraplings met de huisjes erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4 - Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen