dinsdag 4 januari 2022

Art journal 6

Vandaag weer een pagina in mijn art-journal gemaakt:


En deze keer zit er een heel verhaal aan vast: op Facebook kwam ik toevallig de Journaling Bingo Challenges 2022 van Creatief met Craft Sensations & Arts Sensations tegen. Daar hebben ze voo januari, februari en maart een bingo-kaart en het thema blauw.


De blauwe kleur is duidelijk te zien in de achtergrond en ik koos voor het rijtje kurk-stempel-washitape.
Toen ik de blauwe achtergrond klaar had en daar de ronde stempels op had gezet zei jongste zoon dat het hem deed denken aan het schilderij De Sterrennacht van Vincent van Gogh.


Daar zag ik inderdaad ook wel iets in maar om het nog meer te laten lijken heb ik een aantal cirkels vanbinnen geel gemaakt en daarna er met witte gelpen streepjes in gezet.
Aan de onderkant van de pagina kurk en dat bewerkt met structuurpasta. Links zilveren balletjes geplakt als sneeuwballen en 6 kerstbomen toegevoegd. In het midden van de pagina uit blauw glanspapier de cijfers 2022. Daaronder 2 strookjes washitape en tenslotte nog een nieuwjaarswens met 4 verschillende stempeltjes toegevoegd.

Toen ik een foto van deze pagina naar juf Monique appte schreef ze terug dat ik hem ook mee zou kunnen laten doen bij Mixed Media Lovers. Wel spannend hoor om met mijn art journal pagina's mee te doen met challenges.

Gisteren een ritje heen en terug naar Maastricht gemaakt (650 kilometer). Gelukkig reed jongste zoon de heenreis en ik alleen de terugreis. Was bekaf toen ik om half 6 weer thuis was. Gelukkig had manlief de witlof met ham en kaas al in de oven staan en kon ik zo aanschuiven. Het is weer stil in huis. De kids weer naar hun eigen plekje, manlief weer aan het werk. Ik geniet deze week nog van een weekje vakantie en gelukkig mag ik volgende week weer live lesgeven!

12 opmerkingen:

  1. Gaaf je art journal, en inderdaad ik herkende het gelijk mooi toch!
    Geniet nog van je week vrij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, wat een mooie pagina heb je gemaakt! Jij maakt echt een creatieve groeispurt! Een groot compliment van je zoon om in je werk gelijkenis te zien met Van Gogh.
    Ik heb nog zitten twijfelen of ik ook mee zou doen, maar ik denk dat ik het maar laat. Heel veel succes met de challenges, ik denk dat je goede kans maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige pagina en je hebt gelijk dat je mee doet met de Mexed Media Challengem, ik denk ook dat je een goede kans maakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie artjournal pagina en leuk dat je zoon nog een extra zetje gaf. Dat was een aardig tochtje naar Maastricht. Fijn dat je volgende week weer live aan de slag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke bladzijde vanhet artjournal.
    Geniet nog van je vrije week.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je pagina is supermooi geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gemaakt! Er zit veel plezier in en dat zie je. Fijne dat je eerst nog een weekje rust hebt en dan live weer mag lesgeven. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjee, wat geweldig! Een supergoed gelukte pagina. Je krijgt het echt in de vingers. Ik vind hem helemaal leuk.
    Dat kurk is ook weer een idee, vergeet gewoon dat ik het heb.
    En dat je moe was snap ik wel. Fijn dat je aan kon schuiven...en nog vakantie hebt. Ik geniet gewoon met Peter mee. hij kookte gisteren ook. Bruine bonen met spek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, ben jij even uit je "veilige haven" gestapt.
    Maar, ik vind het prachtig!!
    Heel mooi gemaakt en veel mooie details.
    Wauw, 650 kilometer, pff, ik doe het je niet graag na, alhoewel ik geen hekel heb aan auto rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow mooi. Fijn dat je ons Mixed Media blog gevonden hebt om deze mooie creatie te showen. Succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen