donderdag 20 januari 2022

52 weeks to Christmas week 3

En weer is het me gelukt om deze week een kerstkaart te maken. Dat is nummer 3 van dit jaar.

Voor deze kaart gebruikte ik de sketch van Cheerful Sketches. Het dp komt uit een blokje van de Action. Het papier achter het rendier heb ik zelf bewerkt met oxide inkt en daarna heb ik er met structuurpasta sterren op gemaakt. Ook op randje kwam structuurpasta. En op dit geheel kreeg Rudolf een mooi plaatsje. De tekst 'Er ligt sneeuw' vond ik wel toepasselijk bij deze kaart. Links in de hoek weer 3 zilveren balletjes geplakt.
En natuurlijk link ik deze kaart bij 52 weeks to Christmas

Het was dinsdag erg gezellig bij GerJanne. Ik was 's ochtends iets voor half 10 bij Monique en toen zijn we samen naar Twello gereden. Daar begonnen we met een lekker stukje appeltaart met walnoten bij de koffie/thee, daarna hebben we heerlijk gekletst en geknutseld. Tussendoor ook nog lekker geluncht. Dat kun je wel aan GerJanne over laten. Wat we hebben gemaakt laten we maandag zien.

34 opmerkingen:

  1. Ahh wat een lief kerstkaartje mooi papier Henriët, altijd leuk zo`n knutseldag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige rendier, leuk het zelf bewerkte papier en het dp bij elkaar past heel goed
    ben benieuwd wat jullie hebben gemaakt bij gerjanne
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie winterse kaart. En ik kom maandag zeker even bij je kijken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk en vrolijk kaartje met een schattig rendier kijkt me hier aan...fijn dat je nog tijd hebt gevonden om een kerstkaart te maken.
    Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!!
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en mooi papier!
    Ben benieuwd wat we maandag te zien krijgen.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart met de sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met Rudolph in de sneeuw!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart voor week 3 met Rudolf Henriet
    Fîjn dat je meedoet en wat een feestje bij GerJanne ,
    Wintergroetjes Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart met het lieve rendier! En het klinkt erg gezellig jullie dagje in Twello!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje in deze kleuren en met deze sketch Henriet.
    Ik ben benieuwd wat jullie bij GerJanne gemaakt hebben....en dat het gezellig was dat geloof ik graag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart met het leuke rendier en de inkt achtergrond, je hebt de sketch heel mooi verwerkt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart !
    En DP van de action is niet verkeerd !!!
    Ik heb er ook (te) veel van!
    Als ik er ben ....kijk ik altijd even en koop weer wat !😂
    Groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje, Henriët, met dit lieve rendier.
    En klinkt als een heerlijke dag bij GerJanne! Ben benieuwd naar jullie knutsels.
    Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat blijft een wensdroom die sneeuw hé. Maar leuke kaart.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuk kaartje en deze sketch zit ook nog in mijn mapje te maken! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooie kaart Henriët.
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat het zo gezellig was en ja GerJanne weet haar gasten echt in de watten te leggen. Je hebt een leuke kerstkaart met deze sketch gemaakt Henriët.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuke kerstkaart met deze schets. Een hele mooie schetsuitwerking. Fijn dat jullie een gezellige dag hadden dinsdag. Ben benieuwd wat jullie voor leuks gemaakt hebben. Groeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuke kerstkaart, met een mooie sketch (vond ik dus ook, haha).
    Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig wat jullie in Twello geknutseld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Rudolph doet het heel mooi op je sketch Henriët, tof kaartje!!!
    Gezellig hoor zo samen knutselen en ook nog eens super verwend bij GerJanne....ik ben ook benieuwd wat het is geworden?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kerstkaart met Rudolph.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kerstkaart met Rudoph het rendier Henriët.
    Leuke sketch.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. tof zo'n kletseldagje!
    mooie kerstkaart, fijn dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
    groetjes
    Nancy 52WTC en CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Aha, dat is een heel leuk kaartje en ook nog met onze sketch! Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful.
    Ik loop ook nog na te genieten! Zo'n leuke dag was het.
    En ik ben nu aan het doen, waar we het dinsdag over hadden, met reageren op de blogs. Jij ook??

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Henriet! Fijn dat het deze week ook gelukt is.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel leuk dat je aan de slag ging met de sketch bij Cheerful Sketches ! Mooie kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kerstkaart. Heel erg leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart! Heel leuk gedaan met het rendiertje: jouw kaartje met de rendiertjes hangt hier nog steeds in de woonkamer te pronken, dankjewel nog daarvoor! Door de drukke priveagenda was het nog niet eerder gelukt om te reageren... Super gezellig zo samen aan de knutsel! Dat zullen jullie vast nog wel een keer overdoen

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk kerstkaartje!! En ik ben heel nieuwsgierig naar jullie post van komende maandag.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou, ik ben benieuwd! Je houdt het lekker spannend :)
    Deze kaart is leuk zeg. Mooi papier en gave achtergrond. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke, vrolijke kerstkaart met het rendier. Gezellig om zo samen te knutselen, ik ben al benieuwd naar het resultaat. Je kaart met het molletje is zo leuk geworden, je voelt de lente gewoon.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supertoffe kaart met die lieve Rudolf (mooie achtergrond).
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen