donderdag 6 januari 2022

52 weeks to Christmas week 1

Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Ik ga weer mijn best doen om iedere week een kerstkaart te maken en te linken op het blog van 52 weeks to Christmas. Deze eerste week laat ik zelfs 4 creaties zien:

Het zijn 4 scraplings geworden. De strookjes hiervoor houd ik over als ik de basis snijd voor de geboortekaartjes die ik aan het maken ben. Weggooien is zonde en daarom vouw ik de stroken dubbel en dan krijg je van die leuke kaartjes/labels van 5,5x13,5 cm. Leuk voor aan een bloemetje of een cadeautje.
Ik koos 4 leuke papiertjes en daarop kwam steeds het hertje en een kerststempel. Het hertje heb ik bewerkt met distress inkt om er een beetje meer kleur aan te geven.

De kerstvakantie zit er bijna weer op. Vandaag ga ik naar school om nog het een en ander voor te bereiden en heb ik een overleg met onze nieuwe IB-er. Hopelijk hoor ik vandaag ook of ik per 1 februari (eindelijk) een nieuwe duo krijg. Het wordt tijd......

22 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Henriët zo heb je mooi alles gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier en een mooi hertje maken samen mooie kaartjes.
    Succes vandaag, ik hoop van harte dat je een nieuwe collega krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke scraplings. Succes vandaag op school.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke scraplings, en meteen 4.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke scraplings. Zeker zonde om weg te gooien. Ik heb het gevoel dat er nog meer volgen...
    Succes weer met de voorbereidingen op school. Komt vast goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke scraplings. Direct 4 gemaakt, echt gaaf. Succes met alle voorbereidingen op school.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze scraplings1!
    Succes op school.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooh wat zijn ze mooi geworden leuk met de schattige hertjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke scraplings, Henriët, mooie manier om je strookjes op te gebruiken.
    En hopelijk heb je per 1 februari een nieuwe duo!
    Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooooo dit is een goed begin Henriët en wat zijn je scraplings super leuk geworden! Succes vandaag en hoop dat je duo door gaat!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent er al in gevlogen met deze leuke serie scraplings! Heel tof met het hertje. Veel succes vandaag, en hoop dat je die nieuwe duo krijgt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vier leuke scraplings met het schattige hertje! Succes op school en hopelijk krijg je een nieuwe duo!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke scraplings heb je gemaakt met het hert,ik vind dit een van de mooiste herten stansen..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk die scraplings met mooi dessin-papier en dat lieve hert. Succes op school.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kwartet heb je gemaakt Henriet....zo leuk gedaan en het schiet inderdaad lekker op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk die scraplings, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke scraplings heb je gemaakt. Mooie manier om de restjes op te maken. Hopelijk gaat het lukken met een duo! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk, dat is leuk om zo de scraplings te maken. Mooi hoe je de hertjes gekleurd hebt! Maakt ze levendiger. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoppa!
    Dat zijn er alweer 4 die klaar zijn :)
    Super leuk zijn ze.
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed idee.
    Ik bedacht ook om meer labels te gaan maken voor volgend jaar want nu hadden we kadootjes onder de kerstboom liggen maar had ik niks leuks om eraan te hangen.
    Deze afsnijsels heb ik ook vaak genoeg over.
    Ik vind ze leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kerstscraplings heb je gemaakt.
    Goed idee om hiervoor de overgebleven stukken cardstock te gebruiken.
    Bedankt voor de tip.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen